1987 90 quattro 2.3 10v eu ok til 03/2013*SOLGT*

Anbefalte innlegg

Selger en svart 87 modell 90 quattro 2.3 10v som er eu godkjent ut mars neste år. Er soltak på den, km stand er ca 305000. Har hatt den i 1,5år Bilen er ikke strøken verken utvendig eller innvendig men mekanisk er den bra. Har nettopp vist bilen hos Biltilsynet og fått godkjent et senkesett som står på den, siden eg ble stoppet i utekontroll. Er også nettopp tatt 4-hjuls kontroll i den forbindelse og bilen ble mye bedre å kjøre etter det:) Justerte ganske mye kan man si;) Ved forrige eu kontroll ble det bytta 2 hjullager foran og 1 bak(har det andre liggende også). Bytta nettopp bærearmer foran, tok fra en delebil jeg har stående og i de var det helt nye powerflexforinger:) Bremsene er i god stand.

 

Motoren går fint og godt men tikker litt. Forrige eier sa at det stod trimkam i den som en tidligere eier hadde satt i. Jeg har ikke sjekket dette selv men bilen går godt så det kan hende det stemmer. Girkassen funker helt fint til vanlig kjøring men kan skrape litt ved veldig hurtigt girskift mellom andre og tredje gir. Diffsperre funker fint og kabelen til fartsensoren er klipt.

 

Står TSW Evo 7,5x16 felger med 215/40 dekk på den. 2 dekk er helt nye mens 2 holder en sesong til. Har også et sett like TSW felger fra en delebil som kan følge med. Er 14 toms Hakkapelitta2 piggdekk til den med bra mønster.

 

Bilen har litt skader på fanger,skjerm og begge dører på venstre side. Dette skjedde før mitt eie. Ellers er det litt overflaterust rundtom. Trekkene i bagasjerommet mangler og det er litt rust i bunnen over bakpotta. Dette er vanlig feil på de. Dørtrekkene er ikke de fineste og det er slitt hull i førersetet på vanlig plass. Jeg har bytta taktrekk og trekk på soltaket da dette var helt ødelagt. Har også montert midtkonsoll med ekstramålere. El.vindu bak virker ikke, ellers virker det meste elektrisk bra. Sentrallås virker også fint:)

 

Som sagt så bærer bilen preg av å være godt brukt men jeg tror nok den går greit gjennom neste eu også.

 

Tenkte 10 000kr for den. Har en delebil også som skal vekk. Samme årsmodell men champagne farget og uten motor/gir og delvis demontert interiør. På denne er karrosseriet bra men delene bør jo lakkes da om man vil flytte over noe. Denne kan følge med for vrakpanten:)

 

Bilder kommer seinere ikveld:)

P.s: Skilt(SR91173) er innlevert Biltilsynet men alt er ok med bilen så de kan hentes ut asap!! NB: Bilen er mest sannsynlig solgt til Eirik Himle!!

SAM_0292.jpg

SAM_0293.jpg

SAM_0294.JPG

SAM_0297.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan eg og brodern komme å se på den i helgen ?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av skadene på venstre side

SAM_0298.JPG

SAM_0299.JPG

SAM_0300.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.