Anbefalte innlegg

Sikkert noen som har lagt om dekk her i strøket. Hva tar sjapper for omlegging av dekk som står på bilen med ballansering?

 

Er dekkmann løsningen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på Overaae Tiller betalte jeg 250 for montering/balansering av fire sommer dekk på felg. kjappt gjort, grei pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Flott! Dekkmann på Tiller skulle ha 400.

 

Med litt research sparer man noen kroner! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som veit om Dekkpartner butikkene i Trondheim har utstyr for å legge på dekk på cromefelger?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt i orden :)

 

Ble forresten 600 på Overaae.

 

550 på Dekkmann uten VACN rabatter, men han ville ikke legge om dekka mine : eek : Han hadde hatt dårlig erfaring me de dekka, fordi de var så stive, at han har ødelagt flere felger ved omlegginga :P

 

800 på Dekkpartner Sluppen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som veit om Dekkpartner butikkene i Trondheim har utstyr for å legge på dekk på cromefelger?

 

mvh

 

Må man ha spesiell utstyr for det da? På Overaae rørte dem ikke utsiden av felgen med noe utstyr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man ha spesiell utstyr for det da? På Overaae rørte dem ikke utsiden av felgen med noe utstyr...

 

Veit ikke om de må ha det, men har hørt at det blir lett sår på felgene med vanlig utstyr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sjekke med Lade dekkservice på Lade eller på Sluppen. De har samarbeid med dekkpartner hvertfall.: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt i orden :)

 

Ble forresten 600 på Overaae.

 

550 på Dekkmann uten VACN rabatter, men han ville ikke legge om dekka mine : eek : Han hadde hatt dårlig erfaring me de dekka, fordi de var så stive, at han har ødelagt flere felger ved omlegginga :P

 

800 på Dekkpartner Sluppen.

såpass ja. da var det dumt av meg å svare, kjøpte nemlig dekk der så mulig at prisen er litt bedre da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt dekkene mine der jeg også. Goodyear F1 215/45-17. Veldig bra dekk til normal pris, men husker ikke hva slags utstyr de hadde. Hei å hå.:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et gavekort på 4stk GoodYear Hydragrip hos Dekkpartner.. Er derfor jeg lurer på om de har utstyret :)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et gavekort på 4stk GoodYear Hydragrip hos Dekkpartner.. Er derfor jeg lurer på om de har utstyret :)

 

 

(offtopic) Spilt 'golf'?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(offtopic) Spilt 'golf'?

Nei.. Bungee-running.. :) Må legges til at det var noe av det tyngste jeg har prøvd :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag fikk jeg vite at GoodYead Hydragrip ikke produseres i den dimensjonen jeg skal ha : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.