Glattkjørings treff på Voss, 20.okt 2012.

Anbefalte innlegg

Med tanke på at det kommer folk ifra F.usa og Os så e det vel lettest å møtes på trengereid, da ALLE skal forbi der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi bare si alle i Trengeried til kl 0900 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Lurer litt på å ta turen! Har ein kompis og to med audi og stor audi interesse som er interesserte og, dei er ikkje inne på forumet ennå. Men er det nokon mulighet for å få vere med? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Lurer litt på å ta turen! Har ein kompis og to med audi og stor audi interesse som er interesserte og, dei er ikkje inne på forumet ennå. Men er det nokon mulighet for å få vere med? :)

 

Hei

 

Det er bare til å hive seg med :) Da håper jeg dette opplegget gjør sånn at de har lyst til å melde seg inn klubben? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er vel noen biler fra Sotra og Bergen vest.

Skal vi møtes på Rema 1000 ved Alvehaugen? (den ved Kiwi og plantasjen)

 

KL. 08.20 ca...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Odd gammle ørn...:stikke:

 

Lurer på om jeg og Kenneth skal sitte på med noen, gjerne deg vis du har plass. Jeg skal ikke kjøre, så da er det jo bare tull å kjøre to i en bil vis det er plass i noen andre....

 

Godt forslag...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er vel noen biler fra Sotra og Bergen vest.

Skal vi møtes på Rema 1000 ved Alvehaugen? (den ved Kiwi og plantasjen)

 

KL. 08.20 ca...

støtter dette forslaget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

støtter dette forslaget :)

 

X2 pluss noen tegn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole-Jørgen! er det påbudt med hjelmm der oppe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er det ikke, men kanskje lurt hvis du skal være tilskuer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at detta kolliderer med jobb, ellers hadde eg vore klar med ein eller anna 4-Motion! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Odd gammle ørn...:stikke:

 

Lurer på om jeg og Kenneth skal sitte på med noen, gjerne deg vis du har plass. Jeg skal ikke kjøre, så da er det jo bare tull å kjøre to i en bil vis det er plass i noen andre....

 

Godt forslag...?

 

Foreløpig har jeg bare èn stol i bilen, men greit det. Skal slenge inn interiøret igjen jeg. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelm, heldekkende vernedrakt med støtdemping etc etc anbefales, basert på erfaring fra sist: ble nesten meid ned tre ganger :D Men det hører vel med til gamet når en er så frisk og stiller seg i yttersving for å få best mulige bilder:

whoa.gif

 

Jeg blir med, og pakker med meg kamerautstyret!!

Kommer nok ikke til å prøve meg utpå, sånn at det er sagt. Myye gøyere å ta bilder :)

 

PS: virker .gif-filen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge det Andreas :) Jeg ser Påske egget til Bjarkøyen med mord i blikket ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FLOTT!!!! Odd :)

 

Du skjønne jeg har blitt så fryktelig miljøbevist den siste tiden:fy:, så jeg vil bruke det skitne diesel svineriet jeg har minst mulig mens jeg venter på min nye elektriske Nissan Leaf.:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FLOTT!!!! Odd :)

 

Du skjønne jeg har blitt så fryktelig miljøbevist den siste tiden:fy:, så jeg vil bruke det skitne diesel svineriet jeg har minst mulig mens jeg venter på min nye elektriske Nissan Leaf.:klapp:

 

Ja, og S2en bruker jo nesten ingenting på milen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mens jeg venter på min nye elektriske Nissan Leaf.:klapp:

 

Seriøst??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, og S2en bruker jo nesten ingenting på milen :P

 

Nei men i god miljøverns ånd så betyr det ikke noe det så lenge du betaler for deg. En klimakvote, miljøgebyr. blårøyksavgift: fis : eller rett og slett kjøpe seg 4-5 kvadrat med regnskog. Nei det der er no forbanna piss hele systemet: slå :, men jeg tenkte mest på den sosiale biten. Gøyere å kjøre flere i en bil så kan vi lyge og le på veien....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst??

 

 

Nei... Dette var bare løgn og fannterier, tror ikke jeg kan gjøre meg nytte av en slik Leaf som bor i utkantstrøk. Måtte nok sittet på med Odd uansett pga distanse/lading o.l. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte reise vekk på jobb så rekker ikke bli med i år heller for å steinblåse felgene mine igjen... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sånn går det :)

 

Trenger vel ikke vinterdekk ? Er meldt 7-10 grader og antydning til Sol på lørdag :)

Tror jeg hiver på de gamle sommerdekkene :) I tilfelle steinblåsing :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.