Felleskjøring til Rudskogen 23/9

Anbefalte innlegg

Skal vi prøve å få til å kjøre i kor til Rudskogen i morgen? Det er jo alltid hyggelig å ha noen å slarve med på Bastøferja:).

 

Siden tida er knapp må man vise handlekraft. Skal vi si 08:30 på Telemarksporten (eller kanskje bare 08:00, så folk er sikre på å rekke teknisk og førermøtet om det ikke skulle klaffe maks med "riktig" ferje?).

 

Regner med at i alle fall Andre melder seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se at du kommer i hvert fall, Andreas! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mennesket meg kommer, ja. Men kommer bare til å være tilskuer og snylter (blant annet på deg;)) denne gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg får prøve å joine dere? Ser ikke ut som det er noen andre herfra som skal kjøre på søndag morgen. Jeg tenkte å kjøre fra (like øst for) Arendal kl 07, kan vel komme av gårde litt før. Telemarksporten, er det Statoil på Eidanger dere tenker på da? Et naturlig stopp for en kaffesluker som meg... Tekst meg gjerne på 917 34 144, jeg kommer til å være vekk fra forumet frem til kvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telemarksporten, er det Statoil på Eidanger dere tenker på da? Et naturlig stopp for en kaffesluker som meg... Tekst meg gjerne på 917 34 144, jeg kommer til å være vekk fra forumet frem til kvelden.

 

Det er den jeg mener, ja. Hyggelig at du slår følge:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikter vi på avreise ca 8 da? Skal på banen jeg så da er det greit å rekke førerkurset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal forsøke å hive meg i bilen circa 0630-0645, men jeg trenger nok bortimot 1:30 frem til Eidanger (Må innom Statoil uttafor Tvedestrand for å ha litt fôr og kaffe). Hadde vært hyggelig om dere ventet på meg... :) Men jeg skjønner at du vil ha med deg førerkurset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig travelt har vi det ikke på en søndags morgen så halv 9 holder sikkert i massevis det og. Kurset har jo ikke start før 12 allikevel så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer visst det, jeg tenkte at kurset var 11 og kjøringen 12. Jeg skal likevel gjøre mitt beste for å være der til kl 8.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på jobb å rigga bilen til nå.. så beklager sent svar.. J\

 

Dette er jeg med på :) møter opp imorgen kl 8 på statoil telemarksporten !

 

Jeg har ikke vært på banen før så vil gjerne komme tidsnokk til møtet (som vell er kl 11 har jeg lest?

 

91648820 om det skulle være noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er teknisk og registrering som starter 11, førerkurs og møte er 12 ifølge 1.post i trefftråden :). Sees imorgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, serut som de har endra på det :) .. Er der 8 jeg og reiser litt etter 8 ! Jeg skal være der itide :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en hyggelig dag, var mye folk å vanskelig å holde sammen men gøy var det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.