SOLGT - 4 Nardo 17" (Original til Touran Exclusive)

Anbefalte innlegg

Selger ett av to sett: 4 komplette dekk med senterlokk, uten bolter.

 

Nardo 7"x17" ET47, levert originalt til Touran (Highline) Exclusive fram til 2008/09 (da fikk de 18").

Delenummer 1T0 601 025F 8Z8 med senterlokk 1T0 601 149D QLV

 

Ett fra 2007, ett trolig fra 2008. Kan ikke se noen skader på felgene.

 

Avhenger litt av om de evt skal følge med bilen ved salg, men poster de også separat.

 

Bilder av felgene (presalgstråd for bilen)

http://forum.vacn.no/showthread.php?245544-Kommer-for-salg-Touran-Exclusive-1-9-TDI-105-DPF-DSG6-aut-7-seter

 

(Jeg har altså 2 sett i 17" og 1 sett vinterdekk i 16", vurderer derfor å selge det ene 17" settet separat)

 

Kuriositet: Det ene settet er produsert av BBS, det andre av Borbet, men delenummeret er likt. Byttet VW produsent av disse originalfelgene mellom 2007 og 2008?

 

Prisantydning 5000? (Ønsker helst å samle de med samme produsent, ikke blande)

Edit: 4500

 

Noen som har formeninger om det lønner seg å selge Touran'en med 2 17" sett og så selge 16" vinterdekk separat? Eller å selge ett 17" sett separat og selge bilen med 17"+16"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv ville jeg solgt bilen med ett sett 17" sommer og 16" vinter.

 

Er på jakt etter 17" nardofelger til vinterdekk. I et åndssvakt øyeblikk solgte jeg mine nardofelger i fjor etter innkjøp av 18". Men 5000 synes jeg er personlig er for mye for felgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i et sett uten dekk, såfremt du kan være behjelpelig med frakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte litt og fant denne:

http://forum.vacn.no/showthread.php?240933-Billigst-på-frakt-av-felger og http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/pakker/norgespakke-egenemballert

680 kroner med posten ser det ut til. Veide en felg med dekk: 21 kg, dvs at dekkene må av for å komme under 35kg for et par (Selv om de kanskje tåler mer med dekkene på, da)

Så 5000+frakt, og jeg kan dekke "avdekking" og emballering og få sendt de av sted, er det OK?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenker vi sier 4,5k inkl frakt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster sikkert noen få hundrelapper å få av dekkene, så da sitter jeg igjen med ca 3,5k etter ditt forslag, pluss pakkekjobben, og det synes jeg er for lite....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borbet-settet. 4-5mm mønster. 1 dekk punktert (skrue, ikke kjørt med, kan lappes hvis dekkene skal brukes videre)

IMG_2057 Borbet4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borbet (Original), eksempel på enkeltfelg.

IMG_2060 Borbet1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS-settet (2007, sto på bilen som ny). 4-6mm, men mer slitt på innersiden. Typisk Touran....

IMG_2062 BBS4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksempelfelg BBS. Begge sett er originalfelger, men tydeligvis byttet VW leverandør mellom 2007 og 2008 på disse.

Begge settene er veldig pene, ikke kantkjørt. Sett nr 2 kjøpt i 2009, så jeg har vekslet på disse felgene disse 6 somrene.

IMG_2064 BBS1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble de 16" vinterhjula solgt også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, de er nå i bruk og følger bilen ved salg sammen med det andre 17" Nardo sommersettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.