#26 Skrevet September 24, 2012 Jeg fikk en lys ide sånn ca i Rakkestad om at kameraet lå hjemme, ellers skulle jeg levert ut ett godt antall bilder jeg og.. trenger å trene inn 50 1,4'n litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 24, 2012 Mye bra bilder Flott at dere deler så vi stakkarene som ikke kunne komme får se mest mulig BTW: hva gjorde den sure 240en der a? Tipper alle kjørte fra den!! Haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 24, 2012 242 er jo drømmebil , den gikk bra den virka det som.. Noen som har speccs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 24, 2012 Er en 2,8 liters rødblokk-firer med 16V topp og 830 hk eller noe EDIT: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 24, 2012 Authen & Co som har den nå, VS som har fiksa motoren.. krutt i den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 24, 2012 Var herlig lyd i den kvite e30 m3en e39 m5 motor med pustehjelp 650hk Det var foresten første prøveturen han hadde med bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 24, 2012 Gode bilder... men ingen som tok film a? Er ikke så farlig med redigeringa for min del i allefall. Bedre med motorlyd og morsomme komentarer P.S den 242en var dritgrom. Jeg syntes det var kjempetiltak at vi fikk inn litt andre merker enn bare vw audi.. en grom bil er en grom bil samma om det er bmw, skoda, porka eller jåtåta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 24, 2012 Så sitter jeg og lurer på om jeg kjørte så fort at ingen rakk å ta bilder av meg? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 24, 2012 Bilder av svart Golf 4, startnummer 19, takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 24, 2012 Noen som fikk knipsa meg en av de få rundene jeg fikk kjørt ? Mørk brun A4/S4 med hvite felger som var litt over alt i banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 24, 2012 Gode bilder... men ingen som tok film a? Det samme lurer jeg på. Det ligger nemlig bilder og tekst fra treffet på denne nettsiden. Og der hadde det absolutt gjort seg med en liten filmsnutt også. Hvis noen har en egnet film så send PM til Finn Kristian Kleppe, Stian Wethammer og meg, jo fortere jo bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 24, 2012 Gode bilder... men ingen som tok film a? Er ikke så farlig med redigeringa for min del i allefall. Bedre med motorlyd og morsomme komentarer P.S den 242en var dritgrom. Jeg syntes det var kjempetiltak at vi fikk inn litt andre merker enn bare vw audi.. en grom bil er en grom bil samma om det er bmw, skoda, porka eller jåtåta Den volvoen er noe av det grommeste volvo bygget i landet. Kompis av meg som har bygget den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 24, 2012 Siste fra meg Har ikke noe mere som er verdt å legge ut, desverre. VW Golf VI by henhau, on Flickr VW Polo by henhau, on Flickr Audi S2 by henhau, on Flickr Audi 90 by henhau, on Flickr VW Golf VI by henhau, on Flickr Audi 90 by henhau, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 24, 2012 Var det en skuddveksling på banen jeg gikk glipp av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 24, 2012 Noen som har bilder av en mørkeblå a4 med startnummer 10? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 24, 2012 Det er ikke beste kvalitet på alle bildene og de er ikke redigert, men det funker vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 24, 2012 Dette gikk ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet September 24, 2012 Sinnsyk mangen rå biler det er i klubben!.. Haha.. e30'n holder jo faktisk på å velte.. synes jeg sjimter att felgen nesten tar nedi og Faila ett par ganger på den sladdinga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet September 24, 2012 Sinnsyk mangen rå biler det er i klubben!.. Haha.. e30'n holder jo faktisk på å velte.. synes jeg sjimter att felgen nesten tar nedi og Faila ett par ganger på den sladdinga! Det er helt sikkert! Jeg kunne gått rundt i flere dager å bare kikket på alle bilene som dukket opp! Hehe... Du lagde bra show for oss som så på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 24, 2012 Per Andre, takk for litt bilder av bilen min! . Og igjen, om noen her er flink og redigere filmer så hadde eg endel kamera'er på min når eg var utpå om noen er interisert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 25, 2012 Er det noen som bilder av Lille Trille som var ute på banen for første gang? Det er en liten rød A1 som hadde pyntet seg med nummer 14 på siden. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 25, 2012 Er det noen som bilder av Lille Trille som var ute på banen for første gang? Det er en liten rød A1 som hadde pyntet seg med nummer 14 på siden. :-) Har noen bilder, men de er ikke så gode: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...