Medietråd VACN Rudskogen September 2012

Anbefalte innlegg

Den stod så pent å pyntlig aleine, så måtte bare knipse ett bilde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La ut ene filmen eg hadde på kameraet inni bilen, for mye støy på de andre så de må redigeres først!

 

@ 15:42

 

Siste minne av hel bil... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten sånn att du griner deg isøvn hver natt Marius? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tok 1356 bilder i går så noen bra ble det :) men pcen min hjemme er ute av drift så får verken lagt dem inn eller redigert dem men kommer til å legge ut masse bilder så fort pcen er oppe å går igjen :)

 

 

Hvor blir det av bildene da Bårdster? :) Du fikk vel tatt noen artige av ruud og co?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte ikke Jon Anders noe løpsbil her og, eller tar jeg feil av vårt og et annet arrangement?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte ikke Jon Anders noe løpsbil her og, eller tar jeg feil av vårt og et annet arrangement?

 

Stemmer bra det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hva stemmer? At han kjørte, eller at jeg tar feil? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hva stemmer? At han kjørte, eller at jeg tar feil? : smil :

 

at han kjørte, kjørte rett så mange runder også.... han susa forbi meg etpar ganger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror han suste forbi de fleste et par ganger : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pcen er oppe å går igjen så skal legge ut bilder i morgen :) tok over 1400 bilder så må sortere litt først ;P hehe men dere kan få et jeg ble ganske fornøyd med først :)

 

treff340-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du noe bilder? :). Gjerne av min om du har noe! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at ting tar så lang tid :/ litt mye å drive med i dekkbransjen så må prioritere jobb på kveldene så når jeg kommer hjem er jeg mest keen på å bare sove :P men skal få lagt ut så fort som mulig :) tror jeg har bilder av omtrent vær eneste bil som kjørte utpå der, kvaliteten på mange av bildene er ikke akkuratt å hoppe i været for men jeg tar heller å legger ut uredigerte filer så kan dere si ifra om dere finner et fint bilde dere liker så kan jeg heller redigere dem dere selv ønsker :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.