#51 Skrevet September 25, 2012 Siden det er dårlig med filmer her så får jeg legge ut ett dårlig mobilklipp filmet av passasjer i min bil, på slutten av et heat så dekka var godt over ideal temperatur for å si det mildt [video=youtube_share;BCrm-oXgBHk] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 25, 2012 (endret) La ut ene filmen eg hadde på kameraet inni bilen, for mye støy på de andre så de må redigeres først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 25, 2012 Du må bare bruke det som står etter = i youtube linken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 25, 2012 Liten film herfra, bilen fusker som f her. Kommer mer film da med motor som ikke fusker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 25, 2012 Mer film, nå med motor uten fusk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 25, 2012 Petter, den første videoen hvor den hvite audien etter å ha ligget brei tar av .... "" PRICELESS"" Råtøft, Har du kamera i Grillen? Gopro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 25, 2012 Bilen jeg følger er Henrik Rød sin S2, kamera er et Contour + som sitter på frontfangeren. Ser at fangeren beveger litt mye på seg men det blir en tøff vinkel der. Tror lykta blir litt for høyt samt det er sugekopp som sikkert ikke er så glad i varmen fra lykta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 25, 2012 Kjedelig å miste kamera halveis ja, såg ut som det var morro å kjøre på banen vertfall. Gleder meg til våren kan du si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 25, 2012 Kom meg ikke dit i selv i dag, men er det noen som fikk tatt noen bilder av Rothams Quattro replicaen til Thomas? Har etpar bilder her Er det bil som har gått i rally den der eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 25, 2012 Noen som har noen fler av Røde s2`n nr 18. med hvite reklama på el? Flott med sånn bilder i salgs annonsa:D:P. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 25, 2012 [ATTACH=CONFIG]181135[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]181134[/ATTACH] Har etpar bilder her Er det bil som har gått i rally den der eller ? Nei, opprinnelig en rød engelsk urquattro som er bygd om for veteranrally, banekjøring osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 25, 2012 Snakka litt med svensken som eier den nevnte Ur'en (og en brun, trivelig labbis, som nok med fordel kunne spise en del mindre og gå litt mer;)). Han bruker den i historisk rally. Har bygd ny motor som er så nybygd at han ikke hadde rukket å montere den en gang. Han hadde med bilen fordi det var en som ville se på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 25, 2012 Et par filmer fra meg. Ser at kameraplasseringen kunne vært bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 26, 2012 Snakka litt med svensken som eier den nevnte Ur'en (og en brun, trivelig labbis, som nok med fordel kunne spise en del mindre og gå litt mer;)). Han bruker den i historisk rally. Har bygd ny motor som er så nybygd at han ikke hadde rukket å montere den en gang. Han hadde med bilen fordi det var en som ville se på den. Tja. Det var iallefall en (meg) som hadde foreslått at han helt sikkert hadde blitt godt mottatt med et besøk på Rudskogen, og det stemmer at jeg er nysgjerrig på å se hva han har stelt istand. Angret meg bittert på at jeg ikke dro, og sendte en beklagelse til Thomas for at jeg glemte det oppi alt annet om dagen. Men som fler sier her Helge, dette er en bil med nybygd motor som snart mappes, og den har kjørt Midnatssolrallyt i Sverige. Thomas ønsket iallefall å melde seg inn i klubben, så håper vi får se mer til bilen fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 26, 2012 Tja. Det var iallefall en (meg) som hadde foreslått at han helt sikkert hadde blitt godt mottatt med et besøk på Rudskogen, og det stemmer at jeg er nysgjerrig på å se hva han har stelt istand. Angret meg bittert på at jeg ikke dro, og sendte en beklagelse til Thomas for at jeg glemte det oppi alt annet om dagen. Men som fler sier her Helge, dette er en bil med nybygd motor som snart mappes, og den har kjørt Midnatssolrallyt i Sverige. Thomas ønsket iallefall å melde seg inn i klubben, så håper vi får se mer til bilen fremover. jada, snakka litt med han jeg og, men fikk ikke helt med meg bilens opprinnelse.. var vel en ganske rufsete finish på bilen, men nå er det vel sånn en løpsbil skal se ut men han snakket om 350hk med K-jetronic, det hørtes jo spennendes ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 26, 2012 Koselig med 10VT vet du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 26, 2012 10VT lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 26, 2012 Hvem kjørte Corolla? DET er rått det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 26, 2012 Hvor blir det av bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 26, 2012 Det var Alexander Stamsaas som luftet corollaen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 26, 2012 Hvor blir det av bildene? x2 ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 27, 2012 Rolig runde med hylende kinadekk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 27, 2012 Satt på en runde med Frank Andre Rui rundt banen i hans S2 på slics(!) Synd gopro`en gikk tom for batteri på langsvingen i runde nr 2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet September 27, 2012 noen som har noen bilder av en grønn corrdo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 28, 2012 Nice bilde av Golfen Henrik Haugen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...