Varmebestandig slange 6mm innvendig til ladetrykksstyring, hvor?

Anbefalte innlegg

Hm topic sier vel nesten det meste, hvor skal jeg gå for å få tak i dette? Tenkte å kjøpe original, som brukt på WG (fordi den virker ekstremt holdbar), men Møller hadde ikke på lager, de måtte bestille en rull til 1100 kr og jeg trenger typ 1 meter.

 

Tess hadde heller ikke som tålte et par hundre grader, de måtte bestille.

 

Vanlige svarte silikonslanger er kanskje bra nok? Hvem har dette til fair pris? :) Vil ikke ha blå, det lyser jo trim lang vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilextra har jo blå silikonslanger men hvor mange grader de holder er jeg usikker på, de har 5 og 8 mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var i samme problemstilling som deg. ville ikke ha blå grunnet det lyser trim.

 

jeg valgte blå slanger da jeg ikke gadd og kjøpe mange meter, kjøpte så kabelstrømper med krympeplast som jeg trakk de inni. Ser veldig ryddig ut. Kan ta bilde om du vil.

 

De slangene tåler greit dette bruket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var i samme problemstilling som deg. ville ikke ha blå grunnet det lyser trim.

 

jeg valgte blå slanger da jeg ikke gadd og kjøpe mange meter, kjøpte så kabelstrømper med krympeplast som jeg trakk de inni. Ser veldig ryddig ut. Kan ta bilde om du vil.

 

De slangene tåler greit dette bruket.

 

Det var kanskje ikke så dumt :) Da blir de sikkert litt mattere også enn svart silikon, hvilket er en fordel! Er det noe jeg har så er det krympestrømpe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.