Anbefalte innlegg

Bare lurte på om det er mange som skal på gatebil på Våler?? Og om det evt blir noe felles avreise/kolonne fra sørlandet???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om noen i øyeblikket som skal innover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, sier du det.. Trodde det var mange som brukte å reise inn dit jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror MANGE er lei av fyllefesten som gatebil har blitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare vært der to ganger, og det frister mer å dra på klubbens treff. Dette pga alt for mange som er der for festen sin del, ikke for bilene. Har også hørt alt for mange historier om uvørne folk som lager riper i biler og lignende. Det har jeg ikke hørt om fra klubbtreffene. :)

 

Men så er det litt rå kjøring på Gatebil og da. Så dersom du drar dit på en dagstur, får med deg kjøringen og stikker før drikkingen begynner, da kan det fortsatt bli en fin tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare vært der to ganger, og det frister mer å dra på klubbens treff. Dette pga alt for mange som er der for festen sin del, ikke for bilene. Har også hørt alt for mange historier om uvørne folk som lager riper i biler og lignende. Det har jeg ikke hørt om fra klubbtreffene. :)

 

Men så er det litt rå kjøring på Gatebil og da. Så dersom du drar dit på en dagstur, får med deg kjøringen og stikker før drikkingen begynner, da kan det fortsatt bli en fin tur.

 

Ja, er ikke til å nekte for at det er mye folk der! Jeg bruker å ta det som dagstur ja - så da merker mann ikke så mye til fylla. Skulle godt tenkt meg å vært på klubbtreffet heller, men det blir ganske vanskelig å få til :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.