Telemark: Noen firmaer som reparerer cd-spillere

Anbefalte innlegg

Displayet på min RF9220 er nesten helt ødelagt, mangler veldig mange pixler på displayet. Noen steder hvor de fikser sånt? Strandberg? Noen som vet.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær vennlig og hold deg til normalt norsk språk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit det, kom bare ikke på noe annet ord i farta. Fikk nesten litt lyst til å være litt frekk og be deg om å holde deg til temaet og heller sende meg en pm om det du gjorde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne jeg godt gjort. Hensikten med å skrive det i tråden er at andre også skal få med seg at slikt språk er unødvendig.

 

Hvis du ønsker det kan du opprette en ny tråd med normalt språk så kan jeg flytte jeg stenge denne.

Da slipper du off-topic i tråden din.

 

Topic: De aller fleste som selger denne type produkter har kontakt med et eller annet serviceverskted som fikser slike ting.

 

Du kan også prøve VK1 eller VK2 Elektro på nærmeste Yrkesskole.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

service huset kan nok ta det.. det er dem som tar rep. av forsterkere m.m for strandberg blant annet..

 

meeenn DYRT.. betalte 3500 ca for å reparere min forsterker :(

var noe kanaler å noe greier...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

service huset kan nok ta det.. det er dem som tar rep. av forsterkere m.m for strandberg blant annet..

 

meeenn DYRT.. betalte 3500 ca for å reparere min forsterker :(

var noe kanaler å noe greier...

 

Hvor er det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var å leverte forsterkeren min der nå. De tar 450kr for å sjekke hva som er galt, og så kommer reparasjonen i tillegg. Håper det ikke blir dyrt : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.