Orginalt eksosanlegg S4/S6 C4 2.2 20vT.

Anbefalte innlegg

Alt av interesse, men helst komplett.

 

Kan evnt byttes i 3" til samme bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hadde fra katter og bak, bra tilstand.

Komme med bud, har ikke 3" dp i innbytte da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt av interesse, men helst komplett.

 

Kan evnt byttes i 3" til samme bil.

Jeg kunne kanskje kvitta meg med mitt orginale med 3" i bytte? Bilen holder på å skal få ny 3" DP i disse dager nå, og jeg har lyst på 3" hele veien egentlig. Følger det med lyddempere hos deg, Ole?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne kanskje kvitta meg med mitt orginale med 3" i bytte? Bilen holder på å skal få ny 3" DP i disse dager nå, og jeg har lyst på 3" hele veien egentlig. Følger det med lyddempere hos deg, Ole?

 

Er 3" fra org downpipe og bak, racecat og 2 potter. Org downpipe er bygd om til 3" i det den kommer ned under bilen. (der den blir splittet orginalt).

 

Mulig det er simons elns, under ett år gammelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, du får komme med et bud.

Det bare ligger der, han byttet det ut med 3" fra simons for noen år sia.

Er sveist et sted bakerst, men tett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende de to bakre originale pottene fra min S6 C4 2.2 20vT. De er i meget god stand! Har også de originale katalysatorene, men de er desverre tomme (du kan få dem med på kjøpet).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har liggende de to bakre originale pottene fra min S6 C4 2.2 20vT. De er i meget god stand! Har også de originale katalysatorene, men de er desverre tomme (du kan få dem med på kjøpet).

 

Da er alt komplett bortsett i fra org downpipe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole, jeg har komplett eksos annlegge med org dp, nye katter som er påsveist og resten av eksos bakover;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alt komplett bortsett i fra org downpipe?

Nei, ikke helt. Det mangler noen rør mellom katalysatorene og den nest bakerste potta, tror jeg. Og splitt-røret fra downpipe til katalysatorene er antagelig ikke brukbart. Enden som kobles til downpipe er nemlig kappet av : eek : (ikke jeg som har gjort det). Men de to pottene selges billig, og du får med resten av delene på kjøpet! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er først og fremst ute etter noe som er komplett og orginalt, og helst i nærheten av Oslo da eksos er noe herk å frakte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er først og fremst ute etter noe som er komplett og orginalt, og helst i nærheten av Oslo da eksos er noe herk å frakte :)
Mitt eksosanlegg er fullstendig komplett uten modifikasjoner, fra orginal 2.5" DP og bakover. Den står idag hos en kompis som skal montere 3" DP med 3" fleksirør og 3" rør bak til skjøten ETTER kattene. Kattene, begge lyddemperne og alle orginale rør i god stand følger med. Saken er at jeg kan ikke demontere eksosen og la bilen stå uten eksos lenge da bilen er i daglig bruk, og den eneste bilen jeg har å bruke, når jeg er hjemme. Sender deg PM jeg, Ole:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.