16" Mega felger med 205/55/16 piggfritt selges billig!

Anbefalte innlegg

Har ett komplett sett med 7x16" felger (5x112) med 205/55/16 piggfrie vinterdekk (Dunlop). Dekkene er vell 2 år mener jeg, og de fungerte svært godt på vinterføret i fjor når jeg brukte de selv. Disse selges ikke, kun bytte i 17" vinterdekk som må være bra. Dimmensjon helst 235/45/17, men 225/45/17 / 240/40/17 kan også vurderes. Kom med forslag i bytte. Ta kontakt pr PM om du har! MÅ være 4 like dekk da de skal brukes på S6 quattro.

 

Her er de avbildet på bilen min.

P1020371.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP! 16" felger med vinterdekk kan selges også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne! 2 av vinterdekka er byttet ut til Kenda Icetec piggfritt. Kom på jeg hadde punktert i fjor, og måtte montere et midlertidig sommerdekk til sesongen var over. I går ble det lagt på 2 splitter nye Kenda piggfrie dekk, og felgene ble balansert på nytt. 2 nye Kenda dekk kostet 1900,- hos den lokale dekkforhandleren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Selges for 2000,-. Dette er alt for billig med tanke på greie felger, 2 nye dekk samt 2 gode dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Kan også selge kun dekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i trøndelag holder du til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørlandet..1 time + 25 min med ferge, unna Orkanger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2000,- eller bytte i 17" dekk..helst bytte da jeg har ett ekstra 17" felgsett som mangler vinterdekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.