Noen som kan se på en bil på Møller Haugesund for meg?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har fått i oppgave og handle bybil til gamlingen, og nå er der en Golf Cross på Møller Haugesund som passer fint til han.

Men jeg sitter i nordsjøen en uke til, og desse bilene ser ut til å bli solgt fort.

 

Er her noen som kunne tenkt seg og tatt turen og sett kjappt på bilen for meg, slik jeg kan sette den av? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal uansett til Møller Haugesund imorgen, så jeg kan godt ta en kikk, men jeg tar NULL ansvar om jeg skulle overse noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal uansett til Møller Haugesund imorgen, så jeg kan godt ta en kikk, men jeg tar NULL ansvar om jeg skulle overse noe...

 

Supert!

Neida, ingen ansvar.

Bilen skal jo ha takstrapport fra Møller, + 6 mnd garanti men det er jo det kosmetiske da.. Det går ikke alltid under garantisaker/takstrapport.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, sender du meg noe info om den så kan jeg ta en kikk jeg :)

 

Edit: de har kun bruktbiler ute, så swirls vil jeg neppe finne da det regner som bare f for tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner en på takstavdelingen der, så nå ringte jeg han og spurte om de kunne sette den inn i tilfelle det kom en for å kikke på den i morgen. Det skulle de gjøre :) Så da skal den stå tørt innendørs i morgen iallfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, sender du meg noe info om den så kan jeg ta en kikk jeg :)

 

Edit: de har kun bruktbiler ute, så swirls vil jeg neppe finne da det regner som bare f for tiden...

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37527776

Her har du link til bilen.

Den skal ha noen skader nå, som de skal ordne opp i, så jeg får litt følelse av at den ikke har vært så veldig fint behandlet.

 

Jeg kjenner en på takstavdelingen der, så nå ringte jeg han og spurte om de kunne sette den inn i tilfelle det kom en for å kikke på den i morgen. Det skulle de gjøre :) Så da skal den stå tørt innendørs i morgen iallfall :)

 

Oi!

Supert, tusen takk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han nevnte at det var litt striper og småbulker som skulle fikses opp ja, men da fikk en sett på bilen før det ble gjort i tilfelle, så man vet hvordan utgangspunktet var :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikker jeg da, har du ett tlf nr du kan nåes på, så ringer jeg deg når jeg er der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikker jeg da, har du ett tlf nr du kan nåes på, så ringer jeg deg når jeg er der?

 

Har ikke mobil her på plattformen, så det spørst om jeg er inne eller ute og springer.

Men jeg sitter på 5202 4427 så får du bare spør etter meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Jeg ringer nok mellom 0930 og 1000 en gang, så om du tar litt lang 9-kaffe så treffer jeg deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri godt og si når jeg kan ta kaffepause, av og til har jeg kaffepause hele dagen og andre ganger har jeg noen minutters kaffepause nå og da.

Mye og gjøre som prosesstekniker når feltet skal bygges ut....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen reservert og gamlingen henter den vell mandag :)

Tusen takk for hjelpen Rune og Haakon! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare kjekt å kunne hjelpe til, jeg får takke videre til Åsmund på Møller Haugesund, og de er sikkert takknemmelige for salget. Win-win-win :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, det var der Åsmund kom inn i bildet...

 

Selgeren spurte om det var jeg som var kompis med Åsmund :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.