Dunlop SP Winter Sport 3D, 195/65-15 og 205/55-16, evt med felg

Anbefalte innlegg

har no slitte 205/55-16 på a4`n min.. trenger noen nye. Hva har du..og quanta costa - ferdig på bil? eller løst ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,skal mest sansynlig til Oslo på lørdag for å hente en bil.

Denne har piggfrie dekk, og jeg trenger pigg.

Bilen er en 04' A6 1,8T Q. Vet ikke hvilken dim den har,men er nok orginal dim på denne. (fra en eldre herremann)

Jeg ønsker meg enten Hakka 7,eller Continental pigg (eller like gode dekk) i orginal dim til A6. Har du nye dekk ??

Kan du gi meg et tilbud på slike ?? Og ikke minst, kan du event. legge om til meg på lørdagen ??:P

 

 

Kommer mest sansynlig til å kjøre norge ned til Narvik. Så hvis jeg ikke får solgt dem i Oslo,kan jeg selge dem langs veien...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vite nu at dekkene på bilen jeg skal hente er Bridgstone 205/55/16 piggfri. Kjøpt ifjor og har gått ca 5-6000km.

Disse står på alufelger.

Kunne også ha tenkt meg en byttehandel mot et set med piggdekk/felger !!

Kanskje lettere for deg å selge piggfritt i sør,enn det er for meg i nord. Der er det pigg som gjelder....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Skal sjekke pris på dekk jeg. Ang. innbytte av de brukte må vi se litt på hvordan de ser ut. Skal gi deg et tilbud i morgen, jeg. :)

 

Evt. har jeg noen pent brukte Bridgestone Noranza piggdekk liggende da, men de er jo noen år gamle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra.

Ønsker ikke dekk som er eldre enn 2 år (brukte).

Ellers så kunne jeg ha tenkt meg Continental, Michelin X-ICE,Goodyear Ultra Grip eller Noranza (husker ikke hvordan de skårte på testen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokian er nok mest aktuelt da. Har sendt deg priseksempler på PM. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.