#26 Posted November 7, 2012 Håper det blir med flere for dette er veldig koselig og sosialt;) (jeg betaler straks) Betalt: Daniel Sommer Glenn Martin og Linda Husk betalingsfrista! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#27 Posted November 8, 2012 Håper det blir med flere for dette er veldig koselig og sosialt;) (jeg betaler straks) Betalt: Daniel Sommer Glenn Martin og Linda Husk betalingsfrista! Du som håve inn dessi penga her ja;) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#28 Posted November 8, 2012 Jeg betaler nærmere lønning (den 20) Hvis noen fra Gjøvik sia skal drikke så kan jeg ta med 4 stk. Je drekk bære vatn! :=) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#29 Posted November 8, 2012 Jeg betaler nærmere lønning (den 20)Hvis noen fra Gjøvik sia skal drikke så kan jeg ta med 4 stk. Je drekk bære vatn! :=) Kan du ta med to Hunndølinger ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#30 Posted November 8, 2012 Jeg betaler nærmere lønning (den 20)Hvis noen fra Gjøvik sia skal drikke så kan jeg ta med 4 stk. Je drekk bære vatn! :=) Stikk oppom mei du da? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#31 Posted November 8, 2012 Jeg tar med alle 3! Fyller opp væsle Boran 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#32 Posted November 8, 2012 Knall 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#33 Posted November 15, 2012 Nå må folk begynne å melde seg på!! Frist tirsdag 20.11.12: ) Hvor er det vors hen? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#34 Posted November 15, 2012 Er med men får ikke betalt før tirsdag 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#35 Posted November 15, 2012 Nå må folk begynne å melde seg på!! Frist tirsdag 20.11.12: ) Hvor er det vors hen? Det er mulighet til meg da. Men da må folk ha med stoler. hehe. Vis ingen nermer hamar kan ha det. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#36 Posted November 16, 2012 Da har jeg betalt for meg og Lillejordet 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#37 Posted November 16, 2012 Da har jeg betalt for meg og Lillejordet du gjordet det du ja takk 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#38 Posted November 16, 2012 Betaler du for meg og Thomas også Petter? Haha Skal se om jeg får rotet meg til å betale etterpå innimellom kakebakinga her 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#39 Posted November 16, 2012 OM jeg får tilbakebetalt med renter 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#40 Posted November 19, 2012 Da har jeg betalt for meg og Thomas 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#41 Posted November 19, 2012 Da har jeg betalt 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#42 Posted November 19, 2012 Da har disse betalt; ) Glenn Martin og Linda Daniel Vivian og Thomas Petter og Anders Lillejordet Pål Finneid Frist ut morgen dagen folkens! Meld dere på!: ) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#43 Posted November 19, 2012 Skal se hva jeg får til Har fri den kvelden, men jobb dagen etter, så må se ann 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#44 Posted November 20, 2012 Da har disse betalt; ) Glenn Martin og Linda Daniel Vivian og Thomas Petter og Anders Lillejordet Pål Finneid Frist ut morgen dagen folkens! Meld dere på!: ) Petter og Anders Lillejordet ... Er det på tide å gratulere her ?? Ola og Hilde da ? De skal vel være med også ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#45 Posted November 20, 2012 Under to uker til nå:-D 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#46 Posted November 20, 2012 Går fort nå ja Hvor skal vi ha vorse hen da tru ? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#47 Posted November 20, 2012 kam sikkert hatt det i verkstedet våres men er på rudshøgda da:-) Ola og Hilde skal være med også ja:-):-) Bare å gratulere petter og anders:-D 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#48 Posted November 20, 2012 For oss fra Gjøviksida er det egentlig ikke så nøye om man må kjøre et lite stykke fra vors til bowlinga - vi må jo ha bil åkke som 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#49 Posted November 20, 2012 Jeg har betalt i dag, tar sikkert en dag før det kommer inn! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#50 Posted November 20, 2012 Da melder jeg på 2 personer til i siste liten har lagt inn betaling på dem nå Dag Ivar Torgersen(klubbmedlem langveisfra) og Siw Veronica Wolden (ikke medlem) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...