Skiltplater-klistremerker til salgs lokalt?

Anbefalte innlegg

Trond Gundersen har skiltplater og stickers.

 

For de av medlemmene som bor i nærheten av Kristiansand, så har jeg fått en bunke skiltplate og stickers hos Trond.

 

KR. 50,- per skiltplate og kr. 10,- per stk for stickers. Pengene går til lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond Gundersen har skiltplater og stickers.

 

For de av medlemmene som bor i nærheten av Kristiansand, så har jeg fått en bunke skiltplate og stickers hos Trond.

 

KR. 50,- per skiltplate og kr. 10,- per stk for stickers. Pengene går til lokallaget.

 

Sender du i posten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond Gundersen har skiltplater og stickers.

 

Sender du i posten?

Trond bor på Nedenes, så å sende fra Kr.Sand er lite vits :P

 

Bli med i Facebook gruppa vår, der kan du kontakte Trond :) Jeg tror ikke han er her inne så mye lengere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond bor som nevnt i Arendal, så "snailmail" bør vel være undøvendig? :)

 

Jeg bor i Kristiansand og har skiltplater og stickers liggende hos meg for medlemmer i Vest-Agder som måtte trenge det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skreiv at han kunne kontaktes via Facebook gruppa vår, Svein, er at det er ikke alle som ønske tlfnr sitt lagt ut på nettet.. Og denne siden her kan leses av alle, man trenger ikke å være medlem av VACN for å se dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skreiv at han kunne kontaktes via Facebook gruppa vår, Svein, er at det er ikke alle som ønske tlfnr sitt lagt ut på nettet.. Og denne siden her kan leses av alle, man trenger ikke å være medlem av VACN for å se dette :)

 

Point taken! DET tenke jeg ikke på. Forrige innlegg redigert, men det er sikkert for seint.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Point taken! DET tenke jeg ikke på. Forrige innlegg redigert, men det er sikkert for seint.....

Går nok helt greit :P Var bare en tanke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond liker sikkert bare å få litt slibrie telefoner midt på natten av ukjente folk, så det er nok ingen fare! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mailadressen til Trond?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg 2skiltplater og 2klistermerker. Kan du evnt sende pm med hvor og åssen vi kan ordne det?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mailadressen til Trond?

 

Du har PM med kontaktinformasjon til Trond. :)

 

Jeg kunne tenkt meg 2skiltplater og 2klistermerker. Kan du evnt sende pm med hvor og åssen vi kan ordne det?:)

 

Du har PM. Vi kan helt sikkert få til noe i neste uke. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.