Vestfold:Og bilen til Petter?

Anbefalte innlegg

Nå er jo Petter litt utflytta, men jeg regner han som en Vestfold kar fordet og jeg leste i signaturen hans at ny Golf er ankommet......Bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner og bli flere VWer her nå når ringenes herrer bytter til winner cars........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he... Stemmer at jeg har byttet bil ja! :) Har kun tatt bilder med mobilen, men skal ta noen bilder til uka, T!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva synes dere om bildene? Jeg synes de ble stilige! icon_winner.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda...fine bilder...for meg ser det litt rart ut å rygge opp i haugen....er vel ingen Quattro heller? Neida, bare erter deg....grattis med fin kjærre....

Har du noen planer for plastikk? Hvis ikke ville jeg sendt den til lakkern med en gang å få fiksa nederste del av bilen......men siden du har den fine fronten skulle du fått på den lille org leppa nederst...den er pen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag til plÆstikk.....Skulle jeg styla nye Golfen idag ville jeg gjennomført hele bilen med styling fra Zender.......har "falt" for de til denne bilen...

 

Lille leppa under org fanger eller ny gofanger......

(lilleleppa er jo pen og diskre)

front zender1.jpg

frontfanger zender.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diverse bakløsninger....den med to enkle potter liker jeg best....evt den uten noen siden du ikke kjører en GTI eller værre........Men den med 4 er liksom litt overkill selv om den er fet og den med midt på er pen på Polo eller andre småbiler....ikke på feiterumpa til Golfen...ble helt feil.

bakfanger zender.jpg

bakfanger med eksos.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den neste er kanskje finest hvis du skal ha eksos...clean men også fet...men den forrige er jo mest spes da.

bakfanger rein eksos.jpg

bakfanger eksos midten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overkill.....men hadde vært arti å hatt på en GTI....

bakfanger med 4 rein eksos.jpg

bakfanger med 4 eksos.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemte jo denne som er en "selvfølgelighet"...ps: sjekk tråd på styling tråden....den vinga på den golfen er altfor stor....

takspoiler zender.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda...fine bilder...for meg ser det litt rart ut å rygge opp i haugen....er vel ingen Quattro heller? Neida, bare erter deg....grattis med fin kjærre....

Har du noen planer for plastikk? Hvis ikke ville jeg sendt den til lakkern med en gang å få fiksa nederste del av bilen......men siden du har den fine fronten skulle du fått på den lille org leppa nederst...den er pen.....

 

Takk for det! Det ble egentlig litt impuls fotografering, så jeg skal nok tilbake og ta flere bilder en annen gang. Har tenkt på å lakke ned, men er litt usikker på hva jeg liker. Kommer nok ikke til å bytte fangerne men en leppe er aktuelt.

 

Er forresten enig at den clean look bakfangeren, med enkle potter ser best ut. 4 potter blir litt overkill ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med fin bil og kule bilder, Petter!!

Hvor tok du disse bildene? Liker sånne 'industrielle' miljøer! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med fin bil og kule bilder, Petter!!

Hvor tok du disse bildene? Liker sånne 'industrielle' miljøer! :D

Takk takk! Gøy med helt ny bil!:)

Jeg må også være såpass ubeskjeden(bor jo i B vet du... ;) ) at jeg synes bildene ble bra! Jeg liker også industrielle miljøer, spes de hvor man kan få likt underlag og bakgrunn. Tok bildene rett ved Flesland lufthavn her i B.

 

Det ultimate måtte jo vært enten steinbruddet i Tjølling evt grustaket ved Furulund kro. Men disse er jo som oftest stengt med bom. Kanskje man kan ta bra bilder der hvor de bygger nye E18 ved Kopstad/Gulli?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deler tanken med dere gutter...Det ene bruddet i Tjølling eier onkel og jeg tenkte å spørre om å ta en photosession der når bilen blir mer ferdig,dvs neste sommer eller noe. (da har jeg forhåpentligvis eget digi kam også)

Kult med liten bil i stort brudd(kontrast) og bilde nedenfra og oppover bl a.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi skulle fått tatt et fett Vestfold bilde i bruddet engang, med alle som kan(avtales lenge på forhånd)...bare en tanke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi skulle fått tatt et fett Vestfold bilde i bruddet engang, med alle som kan(avtales lenge på forhånd)...bare en tanke..

Det hadde jo vært kanon! Er jeg i Sfj da kommer jeg!faro.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært kanon! Er jeg i Sfj da kommer jeg!faro.gif

 

Som sagt, bare en tanke...er vel fristet til å drøye den forespørselen til neste sommer når bilen ser enda litt mer "ferdig" ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.