Nyoppussede BBS Speedline 9x19 ET33 - 6000,- -perfekt som vinterfelger

Anbefalte innlegg

Har noen av de nevnte felgene som skal selges. Dette er som de fleste veit dyre kvalitetsfelger fra Møller.

Illustrasjonsfoto på bil:

photo11.jpg

 

photo12.jpg

 

photo13.jpg

 

Disse er nå nylakkerte (pulver), sølv metallic på tønner/kanter og kokgsgrå metallic på senter. "Hellakkerte" siden de var tiltenkt som vinterfelger, men salget ble ikke noe av siden de visstnok er skjeive/høydekast. Har ikke sjekket dette selv, så veit ikke hvor mye det er snakk om. Prisen er derimot sterkt redusert, og jeg er mottakelig for bud innenfor rimelighetens grenser eller bytteforslag. Jeg taper uansett massivt på disse felgene, så noe særlig under 6000,- selges de ikke for.

 

Bilder av de i nåværende stand kommer.

 

PM eller tlf/SMS 99462375.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dah, er de lagt ut på Finn - clicky.

 

67_1025073841.jpg

 

Flere og større bilder på Finn.no.

 

Edit: Fungerer fortsatt ikke "antibumpen"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne igjen. Utfyllende info i første post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit du hvor mye det er "å gå på" i senter på disse? Tenker da på hvor mye som evt. kan dreies av senter for å øke innpresset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker, men ganske sikker på at det er minst 5mm. Avhenger litt av hvor mye man tør å ta av også:P Skal få sjekket det ut en av de nærmeste dagene, samtidig som jeg knipser bilder.

 

 

 

4-5mm burde være mulig å ta av etter mine målinger i dag.

 

Fargen er en mellomting av det som er på solbildene og bildene som er tatt inne:

_MG_0151.jpg

 

_MG_0152.jpg

 

_MG_0153.jpg

 

_MG_0154.jpg

 

_MG_0156.jpg

 

_MG_0157.jpg

 

_MG_0158.jpg

 

_MG_0159.jpg

 

_MG_0160.jpg

 

_MG_0161.jpg

 

_MG_0162.jpg

 

_MG_0163.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prisen 7000,- eller 6000,- ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helst 7000,-, men går for 6000,- om de ryker type kjapt:) Penger tjener jeg ikke uansett:p

 

Slå til om du er interessert!

 

Edit: Kan sendes, dersom noen utenombygds vil ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du sjekka dem for kast ell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart deg på PM.

 

Til de andre som måtte lure, så har jeg ikke fått sjekket det opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du få sjekket opp høydekast/skjevhet i morgen? Jeg kan passere Toten på torsdag ettermiddag, og er interessert om de går på min Allroad.

 

Send sms med oppdatering ang kast/skjevhet da jeg ikke er innom forumet hver dag.

 

Mvh

Eivind

99598039

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta å ringe/stikke innom et firma i nærheten her for å høre om de fortsatt har utstyr til å sjekke det ut. Gir deg en lyd så fort jeg veit mer om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles ikke fått sjekket ut hvordan det står til med disse felgene, men er åpen for bud innenfo rimelighetens grenser hvis jeg slipper å sjekke ut skjeivhetene selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det med dekk?

Litt lysten på disse! :)

Noen aning om hvordan dem passer ut på en A4 B5? :)

 

Svar gjerne på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det med dekk?

Litt lysten på disse! :)

Noen aning om hvordan dem passer ut på en A4 B5? :)

 

Svar gjerne på PM.

Svarer her også, sånn at andre får se:)

 

Uten dekk, men dette er alt skambillig, så lite å si om det ikke følger med dekk. Kommer til å passe veldig bra på B5 med rett dekkdimensjon.

 

Sender en PM også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

66,6. Sittet på Audi A5.

 

Tilleggsinfo fra han som har sett de i avbalanseringsmaskin:

Så ut som ikke sentret satt riktig i forhold til tønna. Har ikke no veldig greie på det, men det jeg tror er at når ikke sentret ligger plant med tønna.

Vil det jo bli både høyde og sidekast.

Så ut som felgkanten var mindre noen plasser, så jeg tror nesten sentret sitter skakt.

Dette jeg har mistenkt selv også, ettersom pulverlakken er såpass tykk, pluss at det er to lag på alt (mulig tre lag på senteret - husker ikke helt). Demonter felgene, maskiner bort lakk og kanskje litt alu for å få det jevnt og fint, så monter sammen igjen. Jeg måtte pusse bort lakk for "hånd" for å få sentrene til å passe, både på tønne og senter.

 

Selges ferdig prutet for 6000,- til førstemann med cash.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.