Anbefalte innlegg

Har to stykker itilegg til meg som og er med, MEEEN ene kjører Volvo 740 og hun andre kjører bmw 330 D. Går vell bra det? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein av dåkke må ta styring å få gang på det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noken som har eit tlf nummer så eg kan ringe dei? treng garasje assap :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd og få tak i selgaren, men tar ikkje telefonen. usikker på ka eit sånt lokale kan kosta i månaden eg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fekk tak i han te slutt ang dan linken som blei lagt ut av mikael, da billigaste han hadde begynte på 25 000,- :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vere 10 stk då, å bare plass til 5 inne kansje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det kje en polakk så holdt på med tectylering, rustsveising osv der ?

 

Synd at de ska ha så mye cash for såpass lite areale. Me sku ha fonne noe lignende Stavanger sine lokallagslokaler ! Flotte plass!

Dersom det ska bli akutelt må nesten det bli plass te mer en 5 biler der, dersom det sku være sånn at en bil må stå over lengre tid eller no sånt. Sikkert mangen som e interessert i å vinterlagre biler og ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er nok mest intresant det. 10 biler må det vere plass til. virker som det er temmeligt dyrt med leige i haugesund :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en garasje på Hasseløy som sikkert blir en ledig plass eller to om ikke så lenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bernhard, send meg en melding på 91348976

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.