#1 Skrevet Oktober 11, 2012 (endret) Som topic sier så har jeg nå ryddet i garasjen samt i kjelleren min og funnet en del ting som jeg ikke har brukt for lenger siden jeg har oppdatert litt i heimen. Så jeg kjører på med det som skal selges evt kom med bud. Ligger bare å tar plass uansett.. TSW felger i 7x17 ET 40 med dobbel opp av bolt hull (passer blandt annet Volvo) med senter ringer. NB: ene felgen er kant kjørt og det ene dekket er punktert, mens de 3 andre er bra. 1000,- "replica" ?? 4 stk OZ felger 6,5x15" ET?? 4 x 108 (tror det er ford felger..) 500,- Artec 4 stk 7x15" ET 25 4x100 kr: 500,- Ubrukt nytt Windsurf brett, ligger fortsatt i plasten: SOLGT Verktøy tavle + en som er halvparten så lang uten kroker: 400,- Godt brukt Gass grill uten flaske: Gi Bud!! SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2012 (endret) Komplett utepeis til koselige kveldstunder: SOLGT 3 trinns jern trapp: 500,- Ute terrasse møbler 4 stoler og et bord: 500,- (den blå stolen er solgt) Skiltholder som kan felles sammen, slik at skiltet blir skjult: 200,- Gammel dobbel vask, gis bort ved henting: Gratis! Såpe og tørkepapir dispenser, gis bort ved henting: Gratis! Retro bar med 2 barkrakker: 300,- Furu stereobenk med innebygget cd hylle: Gi bud!! Cd hylle med plass til en hel hau med cd´r: Gi bud!! Retro laidback stol samt et bord i samme stil (+ en lik stol som det ene beinet er knekt men kan limes) SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2012 (endret) Kawazaki model bygge kit, nytt og ubrukt: 100,- (gi bud) DVD spillere, (gi bud) har også en Sony forsterker med dolby surround (gi bud) Originale AC Schnitzler Bmw felger, noe kantkjørte men dog originale felger: SOLGT!!! originale 16" Audi felger med dårlige piggfrie dekk: 1000,- 14" stål felger med nye og bra dekk: SOLGT! 17" Alu felger 4 x 100, 2 er bra mens 2 er bulkete: Gi bud! Dantax Surround høytalere foliert i sort piano lakk (bak høytalere følger også med): SOLGT!! Ny stereo benk, knapt brukt: 1000,- Brukt stereo benk med hjul: 400,- Stue bord med hjul, matcher tv benken over: 300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2012 (endret) 2 stk høytalere (er blitt brukt som bakhøytalere) : SOLGT!! Ikea barstoler, 2 stk: 200,- Nedfelbart kjøkken/spisebord, aldri brukt: 300,- Original Golf 4/Bora speil venstre side med varme: 300,- Stumtjener som henges på vegg med tilhørende ekstra kroker: - - - Updated - - - Komplett og STRØKENT Golf 3 interriør: Gi bud!!! Cervin Vega basser i kasse: SOLGT! 2 mindre verktøy tavler uten kroker: 300,- 17" original Renault felg (1 stk): 200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2012 Nedfellbare kjøkkenbordet er jeg intr i. Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2012 Sykt mye felgsett. Stor garasje eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2012 Info på de Bmw felga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2012 kan gi 200 for cerwin basseren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2012 Størrelse på AC Schnitzer felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2012 Nedfellbare kjøkkenbordet er jeg intr i. Hvor holder du til? Jeg bor på Hamar , så er du interresert er det bare å ta turen Sykt mye felgsett. Stor garasje eller? Har da litt plass der, + i kjelleren hehe. Interresert i noen av de? Info på de Bmw felga? Størrelse på AC Schnitzer felgene? Vet hvertfall at 2 av de (eller om det var alle 4) er på 8,5 x 17 (husker ikke innpress, men tror deg var ET20, må sjekke når jeg kommer hjem igjen) De er kant kjørte og usikker om det er noe bulk i de. Ble handlet inn for en stund tilbake med tanke på å pusse de opp da jeg hadde Bmw, men siden den gang har de bare blitt liggende... kan gi 200 for cerwin basseren Det skulle vel la seg ordne, aner ikke hvor gammel den er, men har bare stått lagret og montert i kasse siden jeg handlet meg ordentlig hjemme sub. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg bor på Hamar , så er du interresert er det bare å ta turen Hvor ofte er du i tigerstaden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 15, 2012 Hvor ofte er du i tigerstaden? det er ikke så ofte desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 16, 2012 Hvor store er di verktøy tavlene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 16, 2012 Hvor store er di verktøy tavlene? Den ene store er ca 2 m lang og 1 m høy Den nest største er ca 1 m x 1 m De 2 siste små, tipper ca 60-70 x 30-40 cm ca...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 16, 2012 det er ikke så ofte desverre.. Hadde jeg hatt bilen på østlandet skulle jeg stukket oppom, men en togtur t/r så går vinninga opp i spinninga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 17, 2012 (endret) Har også 4 stk nesten nye pigg dekk dim 175/80-14. SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 18, 2012 Bmw AC Schnitzler felger er nå solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 22, 2012 Dantax 5:1 surround høytalere er nå solgt! samt De 2 høytalerene som ble brukt som bakhøytalere. Resten av det over er det bare å gi bud på om det skulle være noe som er interresant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 25, 2012 Retro stoler i skinn er nå solgt. Bordet har jeg fortsatt, gis bort ved henting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 29, 2012 Har du speilet til Golf 4 enda? Har en kamerat som er interessert i det. Har du et nr du kan nås på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 29, 2012 jepp, har det liggende jeg vettu . 97071525 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 29, 2012 jepp, har det liggende jeg vettu .97071525 Takk, da er nret ditt videresendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 30, 2012 14" stål felger med bra dekk er solgt sammen med de 14" piggdekkene og noen andre piggdekk på kjøpet. ___________________________________________________________________________________________ Resten over her, GI BUD!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 12, 2012 Kom over denne i garasjen og jeg gitt... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38322971 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 14, 2012 Utepeisen er nå solgt. ___________________________________________________________________ Kom igjen a folkens, bare å komme med bud på restrerende ting over her.. Er bare glad for å bli kvitt det, er jo mye som er bra her så det er synd å kaste det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...