Ray´s Garasje salg - Mye snacks selges billig!

Anbefalte innlegg

Windsurfbrettet er nå solgt.

 

Golfen er også solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 2 grill er solgt

 

samt

 

Audi 100 Q er solgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke så ofte i Oslo området eller? Kunne vært interessert i de verktøy tavlene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikke så ofte i Oslo området eller? Kunne vært interessert i de verktøy tavlene.

 

Hei.

 

Nei desverre ikke så ofte i oslo om dagen, men vet at jeg skal til Fenstad en ettermiddag ila neste uke (dvs like ved Gardemoen)

De "mindre" tavlene er lettest å ta med seg mens de store krever plass i varebil. Jeg får de ikke inni min Tiguan.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Får bare se an utover da om jeg tilfeldigvis skal oppover til Hamar traktene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å rydder i kjelleren og har funnet igjen noe annet jeg tenkte å bli kvitt:

 

- Golf 3 interiøret GIS BORT, hvis ikke går det på dynga!! (bilde litt lenger opp i tråden)

- Furustereo benken og cd hylla GIS BORT !! (bilde litt lenger opp i tråden)

- Barkrakkene og tilhørende bardisk GIS BORT , hvis ikke går den på dynga!!

- Har 4 stk stålfelger 15" med hjulkapsler i 5x100 på piggfrie vinterdekk, GIS BORT!!

- DBS Intruder sykkel, 24 gir, dempegaffel ++ GI BUD!!

- Hamster bur med drikkeflaske, løpehjul, hus osv, 100,-

- Har også fortsatt 2 stk sofa til salgs, en 2 seter med sjeselong samt 2 stk ektorp ikea sofa som er meget behagelig å sitte i. GI BUD!! bilde kommer senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.