#26 Skrevet Desember 9, 2012 Windsurfbrettet er nå solgt. Golfen er også solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 19, 2012 Cerwin Vega sub er nå solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 11, 2013 Golf 2 grill er solgt samt Audi 100 Q er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 2, 2013 Noen som trenger sofa (og evt bord)? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153068569855557&set=oa.10150759614407729&type=3&theater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 2, 2013 Du er ikke så ofte i Oslo området eller? Kunne vært interessert i de verktøy tavlene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 2, 2013 Du er ikke så ofte i Oslo området eller? Kunne vært interessert i de verktøy tavlene. Hei. Nei desverre ikke så ofte i oslo om dagen, men vet at jeg skal til Fenstad en ettermiddag ila neste uke (dvs like ved Gardemoen) De "mindre" tavlene er lettest å ta med seg mens de store krever plass i varebil. Jeg får de ikke inni min Tiguan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 4, 2013 Ok. Får bare se an utover da om jeg tilfeldigvis skal oppover til Hamar traktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 23, 2013 Driver å rydder i kjelleren og har funnet igjen noe annet jeg tenkte å bli kvitt: - Golf 3 interiøret GIS BORT, hvis ikke går det på dynga!! (bilde litt lenger opp i tråden) - Furustereo benken og cd hylla GIS BORT !! (bilde litt lenger opp i tråden) - Barkrakkene og tilhørende bardisk GIS BORT , hvis ikke går den på dynga!! - Har 4 stk stålfelger 15" med hjulkapsler i 5x100 på piggfrie vinterdekk, GIS BORT!! - DBS Intruder sykkel, 24 gir, dempegaffel ++ GI BUD!! - Hamster bur med drikkeflaske, løpehjul, hus osv, 100,- - Har også fortsatt 2 stk sofa til salgs, en 2 seter med sjeselong samt 2 stk ektorp ikea sofa som er meget behagelig å sitte i. GI BUD!! bilde kommer senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...