Follo: hva skjer i morgen?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

hva blir det til i morgen??

 

crusing til vestby? eller var det fagernes som noen sa : haha :

eller er det noen andre gode ideer om nye fashonable møtesteder

med mulighet for god jønk food og en mulig utsikt over det motsatte kjønn : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

usikkert dette. tror nok å møte i ski, for deretter kjøre videre til vestby kan være en god plan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtes i Ski kl 19.30 og kjører sammen til Vestby.

 

Selv kommer jeg rett til Vestby. Jobber til kl. 20.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør til Rudskogen, der er det kjøring på bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg møter i vestby så slipper jeg å kjøre frem og tilbake igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter i Ski 19.30 og tar med meg random teens som måtte henge på parkeringsplassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble dårlig med møte på meg i dag. Måtte kjøre til raufoss å levere en pakke for jobben. dro 18:30 å var tilbake i vestby 22:30. Når dro de fleste derfra? eller ble det noe særlig oppmøte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så du kom, men du så ikke meg. Satt inni den svarte Leonen som sto der. Før jeg rakk å gå ut hadde du snudd og dratt din vei.

 

De fleste dro i 10-tida. Da var det bare Jon Arne, Thomas og meg igjen. Ole Henrik kom rett etter at de dro.

 

Vi var mange nok til å fylle et "langbord" der, men ikke så mange som vi normalt har vært i Ski.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det deg jeg så da... he he

stod på en shell i nærheten av gran. hadde vært å hentet en bil sammen med en kompis...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det deg jeg så da... he he

stod på en shell i nærheten av gran. hadde vært å hentet en bil sammen med en kompis...

 

Hehe ja, da var det nok meg. Kjørte forbi Gran

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så du kom, men du så ikke meg. Satt inni den svarte Leonen som sto der. Før jeg rakk å gå ut hadde du snudd og dratt din vei.

 

De fleste dro i 10-tida. Da var det bare Jon Arne, Thomas og meg igjen. Ole Henrik kom rett etter at de dro.

 

Vi var mange nok til å fylle et "langbord" der, men ikke så mange som vi normalt har vært i Ski.

 

Prøvde å titte inn på mcD, siden jeg så bilen din utenfor, men jeg så ikke deg hverken der inne eller ute i bilen, så da dro jeg. Tenkte ikke på å sjekke seaten, da jeg ikke har sett den på treffa før : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne heller ikke komme.. Tenkte å dukke opp på mitt første lokallagstreff, men felgene mine var klar for lakk og da prioriterte jeg det i mitt trange tidsskjema. Men jeg stiller neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da regner jeg med at vi blir enda flere tirsdag om (nesten) to uker. Bra vær er bestilt, slik at vi kan benytte oss avutefasilitetene på Mc Doof i Vestby.

 

Vi sees:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.