Anbefalte innlegg

Hvem har handlet snopebil?

Kom bak en rød A5 (trodde jeg, mørkt og trøtt i trynet) som så ganske pen ut, men la merke til at den så noe spesiell ut, og litt bredere enn originalt. Så la meg nermere for å se etter emblem, og der sto det; RS5!

Fikk bekreftet at det ikke er snakk om emblemtrimming 2 sek. etterpå, siden han/hun som kjørte ruset opp motoren med et herlig V8-brøl og forsvant fra meg (2011 Mercedes E200 diesel holder ikke heeeelt følge :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går 1stk rød på Rennesøy og ein Rød i Sandnesområdet muligt det er en av disse så har forvillet seg over fjorden? Hmm den på rennesøy har foresten RK skilt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lura på om denna e den samme som gikk på prøveskilt avogtil her i byen :) Så an eg og idag, RÅFLOTT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er en av de fra sør-fylket ja, men den er hvertfall registrert her oppe ;)

Råflott bil ja, sikkert en bra fornøyd eier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod en rød Rs5 hos det bilpleie firmaet i byen igår.....Top Shine....eller hva det heter forno

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en her i distriktet sin bil ja! Husker ikke fornavn men etternavn Alendal ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alendal ja, ikke direkte overraskende. Det som er overraskende derimot, er at det ikke er en heftig Mercedes, det er jo stjernebiler den familien er hektet på.

Høre med Erlend om han vet hvem det er som har gått over til "The Dark Side" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bare sjekke litt.

a7b649aac0fcbd86fb42c8972df2a04d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D va d han hette ja! Hadde ein MB før Sigbjørn, gelenderwagen G55 AMG, eller koss d skrives.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme det ja, Erlend meine ann e blitt hjerneskada :P

Farlig å kjøpa seg Audi, når resten av slektå har sverga t Mercedes heila live :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ann på Raglamyr å fekk vann i monnen ... Lekker :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.