1.mai treffene. Hva skjer neste år?

Anbefalte innlegg

Nå har Drammen hatt et 1.mai treff og nå sist hadde Valdres 1.mai treffet. Hva skjer til neste år?

 

Er sikkert flere lokallag som vil arrangere 1.mai treff. Vet at flere i Drammen har snakket om det og som jeg har skjønt så vil også Valdres arrangere det neste år. Er det flere som vil?

 

Skal treffet gå på "rundgang" eller skal et lokallag få arrangere treffet flere ganger?

 

Hva mener dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener at om det er noen lokallag som kan greie og lage ett bra 1.mai treff slik som det i drammen var, vet ikke hvordan det var i valdres. Kan jo ta en avstemming, de lokallagene som vil arrangere kan skrive seg på en liste, så kan folket stemme ut ett lokallag som skal få æren av å ha 1.mai treffet.

Ikke noe galt at et lokallag som har hatt tidligere treff får ha ett i senere tid.

Min mening! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det hadde vært greit om 1. mai-utstillinga gikk litt på rundgang. La andre få slippe til også! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta ett 1mai treff i hver landsdel? 1stk som dekker østlandet, 1 i sør, 1 i vest og 1 i nord? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på tide at det blir et skikkelig treff i Oslo eller nedover sørlandet (Telemark, agder)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener at om det er noen lokallag som kan greie og lage ett bra 1.mai treff slik som det i drammen var, vet ikke hvordan det var i valdres. Kan jo ta en avstemming, de lokallagene som vil arrangere kan skrive seg på en liste, så kan folket stemme ut ett lokallag som skal få æren av å ha 1.mai treffet.

Ikke noe galt at et lokallag som har hatt tidligere treff får ha ett i senere tid.

Min mening! :D

 

 

Enig enig! Synd jeg ikke hadde råd til valdres siden jeg var i drammen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel an å rullere litt på det, men ellers syns jeg Valdres treffet var suverent! At det er et lite stykke å kjøre syns jeg ikke gjør noe, det er jo mer sentralt for de fleste i landet. Et 1.mai treff som dette i Valdres med overnattings muligheter ( og dertil sosialt ) syns jeg er bra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i Valdres har gjerne treff igjen neste år !

 

Vi mener vi har en stor fordel med vår plassering...

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.