Østfold: Felles reise til våler (gatebil)

Anbefalte innlegg

Virker som en del fra det sydlige kontigentet skal oppover. Hadde tenk meg opp på fredagen. Vi kunne jo prøvd å møtes et sted på veien opp. Hadde planer om å rase ut døra ca kl 13.00 +-. Må jo få kjørt litt på fredagen å.hehe.

 

Fler som skal opp da eller. Eventuelt prøve å få med follo gutta å oslo folket mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vel la seg gjøre for de av dere som drar oppover.. Vi ( iallefall Kjell, Thomas og jeg blir igjen her i traktene for å gjøre klart til utstillingstreffet samme helg ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vel ha blitt en kolonne fra våler til halden og synes jeg. Må vel være mulig å få til dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal oppover til Våler jeg på Fredag, regner med det blir sent på formiddagen. Men skal innom Gardermoen og hente noen folk, så vi får se hva det blir til.

 

Ja, må satse på banekjøring Fredag og..... : ja :

 

Lørdag kveld er det hjem igjen, så Treff i Halden Søndag....... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag kveld er det hjem igjen, så Treff i Halden Søndag....... : smil :

Liker å lese sånt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal oppover til Våler jeg på Fredag, regner med det blir sent på formiddagen. Men skal innom Gardermoen og hente noen folk, så vi får se hva det blir til.

 

Ja, må satse på banekjøring Fredag og..... : ja :

 

Lørdag kveld er det hjem igjen, så Treff i Halden Søndag....... : smil :

 

Det er kjøring til kl 19.oo på fredagen. Kikket på programet på gatebil.no

 

 

Er det virkelig ikke fler som skal opp på fredagen ..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok oppover på lørdag morgen. Kjører nok så jeg er der ganske tidlig. Flere som skal opp bare lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok oppover på lørdag morgen. Kjører nok så jeg er der ganske tidlig. Flere som skal opp bare lørdag?

Jepp, tror jeg og noen kamerater skal opp lørdag morgen og hjem på kvelden, så Halden den 22`e.. ;):)

Aner ikke veien men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, tror jeg og noen kamerater skal opp lørdag morgen og hjem på kvelden, så Halden den 22`e.. ;):)

Aner ikke veien men :P

Samme her.

 

Finner frem uansett, bare printe ut ett kart ell no fra gule sider. ;)

 

Edit: Nå holder drivleddet på å ta kvelden rett rundt hjørnet, så det blir virkelig spennede for min del om jeg rekker å få fiksa det greine her. : dum : ..Blah..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer en gjeng fra Moss og!Avreise tidspunkt er litt ussikert..

Synd jeg ikke får bilen før helga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.