SOLGT 17 " felger / m 225 / 55- 17 Dunlop piggfritt

Anbefalte innlegg

Da er disse solgt :)

 

 

Hei! Stått på allraod men dimensjon passer sikkert andre også. Felger er MEGA wheels, 17 x 7 ET 25 5x112 bolt sirkel (og en sirkel til som jeg ikke er sikker på , men vil tippe 5x120. Felgene er 2-3 sesonger gamle

Dekker er dunlop graspic piggfritt, 2-3 sesonger gamle alle dekk jevnt slitt og har 5-6mm mønster (både på skuldre og senter) Hadde sikkert gått 2 sesonger til med min kjøring, men selger grunnet overgang til piggdekk. (bor på bygde vei som ofte er is dekt)

 

Selges for 2000kr. Hjula ligger nær porsgrunn i telemark, men skal til vestfold og drammen til uka, så kan evnt ta dem med dit om det skulle hjelpe.

 

Beklager dårlige bilder, men hadde bare langlinsa på kamera

DSC_0038.jpg

DSCF2748.jpg

DSC_0039.jpg

DSC_0037.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mangler desverre et av senter deksla.. mer bilder

 

 

DSC_0044.jpg

DSC_0042.jpg

DSC_0043.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

kom med bud folkens!! kjører dem på lageret denne uken, så hiv ut et bud asap så kan det hende jeg gir en bedre pris om jeg slepper i ta dem ut å inn fra lager ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer de også til Mercedes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bolt sirkelen gjør vel ivertfall det! når det gjelder senter ring er jeg usikker på dim , men er i værste fall bare å bytte senter ringene.

 

Løp å kjøp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antakeligvis passer de ikke .. senterhull på MN er 66,6 og med det større enn på vag.

Derfor man ser så mange vag med mb felger, og ingen mb med vagfelger :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antakeligvis passer de ikke .. senterhull på MN er 66,6 og med det større enn på vag.

Derfor man ser så mange vag med mb felger, og ingen mb med vagfelger :D

 

som jeg skrev så passer de sikkert med andre senter ringer, hullet i felga er garantert større en 66,6 men senteringene som nå står i passer vag. Dette er jo ettermarkeds felger og ikke audi org felger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

 

kom med fornuftig bud :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Helge:)

 

Passer disse på UFO?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr 1000:)

 

Kan hente rimelig fort:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Vil disse passe audi s6 c4 med det innpresset?skal ikke til drammen eller andre steder i nærheten i nærmeste fremtid? Må ha vinterhjul til bilen. Mats

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Vil disse passe audi s6 c4 med det innpresset?skal ikke til drammen eller andre steder i nærheten i nærmeste fremtid? Må ha vinterhjul til bilen. Mats

 

Heisann! usikker på hva som er org inpress på S6 c4 men på de fleste audi er det gjerne 35, og 10mm forskjell er jo null problem, (er jo også forhåldsvis smale felger )

 

Skal ikke til drammen nei ,men ta deg 1,5 times kjøretur sørover å nyt førHJULS shopping i naturskjønne omgivelser, så spanderer jeg en pepperkake: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr 1000:)

 

Kan hente rimelig fort:)

 

1200 kr har vi deal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt :) Kommer å henter i helga;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt :) Kommer å henter i helga;)

 

Flott :) da sees vi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert😊 send meg adresse og telefon på pm, så kontakter jeg deg😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.