En liten meningsmåling (Cruise til Notodden?)

Kunne du tenkt deg å cruise til Notodden?  

17 stemmer

  1. 1. Kunne du tenkt deg å cruise til Notodden?

    • Ja, jeg vil ha et møte på Notodden
      13
    • Jeg kunne tenkt meg å cruise en tur men ikke til Notodden
      3
    • Nei, jeg synest kollonnekjøring er barnslig
      1
    • Nei, jeg liker best møter i Grenland
      0


Anbefalte innlegg

Her kan du stemme på om du synest det høres gøy ut, å en gang i løpet av sommeren/høsten, ta en tur til Notodden.

 

Hvis interessen er stor, vil vi ta denne turen av to grunner:

 

1. Treffe andre fra fylket med samme interessen.

2. At vi som bor i Grenland skal få gjøre noe annet enn å ha møte på Pizzahuset.

 

Avstemningen er helt anonym, så ikke vær redd for å si din mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes den kolonnekjøringa var/er et ok innslag, men syntes det blir litt VEL mye med den sorteringa på VW og Audi biler osv... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes den kolonnekjøringa var/er et ok innslag, men syntes det blir litt VEL mye med den sorteringa på VW og Audi biler osv... ;)

 

Ja, og hvis en skal fortsette å sortere VW og Audi på denne måten, er det kanskje ikke gitt at nykommer med eks.vis en VW føler seg like velkommen siden de alltid må vike for Audi-folket. Det blir vel ikke riktig, selv om det ikke er noe nytt at det er sånn det funker....

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, og hvis en skal fortsette å sortere VW og Audi på denne måten, er det kanskje ikke gitt at nykommer med eks.vis en VW føler seg like velkommen siden de alltid må vike for Audi-folket. Det blir vel ikke riktig, selv om det ikke er noe nytt at det er sånn det funker....

 

Kristian.

 

For noe vrøvel!!!!!!! Dette er jo bare for at det vekker mer oppsikt når det er mange biler av samme merke etterhverandre. Hvorfor i all verden skal en nykommer ikke føle seg velkommen når han ligger fremst i en VW kollonne?? Hvor er logikken??? Er det bare for å være kreativ negativ du kommer med sånne meldinger?

 

Hva med litt konstruktivt også??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noe vrøvel!!!!!!! Dette er jo bare for at det vekker mer oppsikt når det er mange biler av samme merke etterhverandre. Hvorfor i all verden skal en nykommer ikke føle seg velkommen når han ligger fremst i en VW kollonne?? Hvor er logikken??? Er det bare for å være kreativ negativ du kommer med sånne meldinger?

 

Hva med litt konstruktivt også??

 

Ikke så sinna idag også da !!! Du vet vel like godt som meg at du har hatt det ganske moro med meg så lenge jeg har kjørt VW og du femmar, turbo og quattro. Ikke kom å si noe annet. Og dessuten var det ikke meg som først syns det ble litt VEL mye med skille VW og AUDI ved kolonnekjøringa deres. Da må du lese bedre. Kjente meg iallefall igjen i måten Kjetil karakteriserte det på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så sinna idag også da !!! Du vet vel like godt som meg at du har hatt det ganske moro med meg så lenge jeg har kjørt VW og du femmar, turbo og quattro. Ikke kom å si noe annet. Og dessuten var det ikke meg som først syns det ble litt VEL mye med skille VW og AUDI ved kolonnekjøringa deres. Da må du lese bedre. Kjente meg iallefall igjen i måten Kjetil karakteriserte det på....

 

Er lett å fyre på meg hvet du! =) Men tror dere missforsto det litt med årsaken til at vi skulle ha alle VW og Audi etterhverandre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lett å fyre på meg hvet du! =) Men tror dere missforsto det litt med årsaken til at vi skulle ha alle VW og Audi etterhverandre.

 

Lett å fyre på deg ja - 10 poeng !! Mulig jeg misforstod, da er jeg i så fall førstemann til å innrømme det. Skal ikke ødelegge tråden din mer.....back to topic !!

 

Du er ganske kjekk når du er sinna da...... :-))))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må også innrømme at jeg ikke føler at VW blir helt sidestilt med Audi bestandig.... :o

Derfor jeg mener vi skal droppe hele den greia der iallefall! (Med sortering på VW/Audi altså.. ;))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir gjerne med på tur til notodden jeg.uansett om jeg må kjøre forran eller bak noen fine audier : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cruising til Notodden gjør meg ingen ting, bare morro det :)

Kolonnekjøring hører lissom med : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.