Haugesund: CARSPOTTING (Golf I turbo)

Anbefalte innlegg

Såg en mørke grønn Golf I i dag som det stod GTI bakpå som helt tydeligt "dumpet" ;)

Noen som har info om denne ? Den låg bak meg så var ikke godt å følge med på den i "rush" trafikken....

Medlem ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått med meg denne golfen jeg også:) Såg den i mørket en kveld på byn. Tror det kan være den jeg treffer om morgenen på vei nordover på karmøy. Breie felger ser det ut som.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en som jobber på bilextra ... hadde en samtale på englandsbåten med en der som hadde golf 1 med turbo ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte også på han på Bilxtra, vet der er en der som har en grønn Golf 1 som jeg også har hørt snakk om har turbo. Men tror det kun er snakk om en vanlig GTI med turbo, ikke noe veldig spesiell mao. Har vært endel slike oppigjennom årene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han på bilekstra sin ja.

 

Han ble stoppa av lovens lange arm for en stund siden der han blei fortalt enkelt og greit at han måtte sørge for godkjenning, for såg dei han ein gong til uten og med den motoren så ryker skiltene.Var jo litt greie da......

 

Kjører rundt enda he he,men har planer om oppussing.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en fyr på 32 år me rødt skjegg..han kjøpte golf 1 turbo av mitt søskenbarn..det var en hvit skabbete gti me turbo..gjekk noe hinsides..det var vel 200 hk i den..han skrota bilen og satt motoren over i den grønne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en fyr på 32 år me rødt skjegg..han kjøpte golf 1 turbo av mitt søskenbarn..det var en hvit skabbete gti me turbo..gjekk noe hinsides..det var vel 200 hk i den..han skrota bilen og satt motoren over i den grønne

 

Har/hadde han også en grønn S2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har/hadde han også en grønn S2?

 

Nei,er ikke han som har grønn S2,men tror det er en kompis av han.

Han med den grønne tror jeg jobber på Dueland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.