Forslag til Felger til A5 coupe facelift

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke prostituert :P

Så må spare litt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke langt unna å bestille Interad DTM til Sciroccoen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke langt unna å bestille Interad DTM til Sciroccoen

 

 

hvorfor handlet du ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de så faktisk veldig kule ut :D

 

men tror det holder med 20" :D

 

Jeg synes 21 tom med rett dekkdim ligger nydelig i skjermene på A5, så ville seriøst vurdert det. Med 265/30 20 som referansedim fra fabrikk, så blir ikke 245/30 eller 255/30 og 295/25 21 kombinasjon noe særlig for stort og det er plass. 275/25 finnes også, felgbreddene bør avgjøre hva man går for. 20 kan også bli rått, men ville uansett styrt unna 235/30 eller 245/30, blir rett og slett for pinglete. Optimale bredder i både 20 eller 21 er vel ca 9,5 tom foran og 11 bak, med ET mellom 25 og 30' evt 35 for bakfelgene. Lykke til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor handlet du ikke?

 

ville prøve meg litt frem med offset først. Ville at de skulle ligge bedre i skjermene enn mine BBS RS-GT. Bak var det greit, men ville se litt mer foran, og om det var kjørbart. På interad må du bestemme offset selv, og det er jo dumt å bestille så dyre felger og at de subber, eller ligger for langt inn.....

 

Nå vet jeg hva som er kjørbart, men har kjøpt meg Crown Jewel senter som jeg skal bygge med Radinox felgkanter, så bilde av de på S-klasse med 11 og 13x20,

 

Får se hva slags bil jeg bygger de til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det optimale er 20x10.5 et 33 eksempel :) med 285/25/20

 

Evt rohana sine i 11 med et 28 med 295/25/20

 

Vossen har et 30 på sine 10,5

 

Interrad felgene eller adv1 eller felger som blir bygget etter ønsket hadde blitt

 

20x10.5 et 33 tror jeg

 

 

Jeg vil ikke ha noe større enn 20" men de felger Kristian Lehne viste var fine. Men mye å vaske :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også har jeg sett på disse

 

Mbdesign

 

C74F9C19-D01F-49ED-8861-AF29EFF99B6E-973

 

Kanskje få de Chrome front og noe mørke rødt på innerbana.

 

229DC3B8-B785-4E48-89F3-357EC5064ED3-973

 

FF09A23A-632D-48E9-9C44-0C837C9A9AA6-973

 

Tycks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det optimale er 20x10.5 et 33 eksempel :) med 285/25/20

 

Evt rohana sine i 11 med et 28 med 295/25/20

 

Vossen har et 30 på sine 10,5

 

Interrad felgene eller adv1 eller felger som blir bygget etter ønsket hadde blitt

 

20x10.5 et 33 tror jeg

 

 

Jeg vil ikke ha noe større enn 20" men de felger Kristian Lehne viste var fine. Men mye å vaske :P

 

285/25 20 tilsvarer 235/30 20, dvs nesten 1 tomme mindre enn originalt. Skotner hadde dette på sin Skywalker, selv om bilen stod med bunnpanna nesten i bakken var det glippe i skjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 285/25/20 på den svarte over, den har justerbart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. synes de der så veldig vanlige ut..

jeg vil ha noe konkavt egentlig... noe på linje med de jeg allerede har funnet... :)

 

så akkurat nå ser det ut som jeg kommer til og vente og se om det blir Super konkave nue. også tar jeg det deretter :)

hvis ingen har noen flere forslag? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

super concave NUE er så rett på disse bilene:) føler du det er verdt prisen, kjøp:)

 

har ikke vurdert Vossen CV7:) tror det kan bli kult på A5;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert CV7 (og CV3) og liker disse litt, har sett de på a7. mangler og se de på en a5. men føler de ikke virker så konkave som CV3.. . p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er egentlig budsjettet ditt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. derfor jeg sjekker litt osv angående forskjellige felger. fordi vil ikke bruke all verden på felger men har fortsatt lyst på breie felger og det koster uansett litt.

 

men la oss si. max 30 på kun felger... dekk til 10k kommer i tillegg. men så klart helst billigre....

helst til 25-30kr med dekk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger noen bilder ute på vossen sida på face, av s5 med CV7 :) dog med luft da :) ser gromt ut :) men er nok kanskje litt mindre concave enn CV 3 ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant bilde. likte ikke den svart og sølv finishen sammen. og så ikke konkavt ut heller... : /

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.