Julebord 2012 - Hvordan vil du ha det?

Hvordan ville du hatt Julebordet?  

21 stemmer

  1. 1. Hvordan ville du hatt Julebordet?

    • På hotell!!
      2
    • I et lokale/kantine med catering
      4
    • Samles på et utested, og tar ting derifra
      15


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Vi lurer på å holde et Julebord for oss i Bergen lokallag.

 

Hvordan ville du ønsket det skulle vært?

 

- Leier et lokale på et hotell med Julebuffet og bar. Koster fra 645,- pr.pers. F.eks var jeg på SAS hotellet på bryggen med jobben på fredag. Det var veldig greit, men kanskje vi ikke blir mange nok? Da hadde vi en del av ballsalen, med engen buffet og bar på utsiden av rommet. Det koster 645 pr.pers.

 

- Om vi får tak i et privat lokale, og hyrer inn catering. Blir ca 350,- pr.pers. Da er vi avhengig av at noen har et lokale på sin jobb eller noe som kan lånes. Da må også noen lage til border og stelle til, og selvsagt rydde opp etter gilde.

 

- Vi lodder stemningen på hvor mange vi blir, og går f.eks på Dubliner og kjøper juletallerken eller burger om det er det du vil ha.

 

Hva tenker folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over 70 visninger, men kun 7 stemmer?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestille et bord på peppes må vel vere eit greit alternativ vel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er det. Siden det nærmer seg års slutt, så kunne gjerne julenord vært et alternativ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes høres jo greitt ut. Sitte der noen timer og eventuelt gå på bar/pub etterpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm 209 besøk 16 stemmer og kun 4 innlegg....... skal ein tolka da som om da ikkje er interessa for julebord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm 209 besøk 16 stemmer og kun 4 innlegg....... skal ein tolka da som om da ikkje er interessa for julebord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over 200 besøk er sikkert greit det,men vi er vel ikke mer en ca 50 stk i lokallaget.

Av disse vil eg si 20-25 er noe aktiv på forumet,så 16 stemmer er ikke så gale det.

Hvis dere i syret har lyst å sette opp noen alternative datoer for denne eventen, er det sikkert

lettere for fler å se om det evt passer. Er ikke mange helger igjen før jul.

Føler vi er litt på vei ned samme vei som sist og at det bare sklir ut i ingenting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over 200 besøk er sikkert greit det,men vi er vel ikke mer en ca 50 stk i lokallaget.

Av disse vil eg si 20-25 er noe aktiv på forumet,så 16 stemmer er ikke så gale det.

Hvis dere i syret har lyst å sette opp noen alternative datoer for denne eventen, er det sikkert

lettere for fler å se om det evt passer. Er ikke mange helger igjen før jul.

Føler vi er litt på vei ned samme vei som sist og at det bare sklir ut i ingenting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over 200 besøk er sikkert greit det,men vi er vel ikke mer en ca 50 stk i lokallaget.

Av disse vil eg si 20-25 er noe aktiv på forumet,så 16 stemmer er ikke så gale det.

Hvis dere i syret har lyst å sette opp noen alternative datoer for denne eventen, er det sikkert

lettere for fler å se om det evt passer. Er ikke mange helger igjen før jul.

Føler vi er litt på vei ned samme vei som sist og at det bare sklir ut i ingenting.

 

Enig med deg Robert.

Me får laga til ett forslag med f.eks Peppes dne og den datoen, for og så gå på byn eller noe etterpå!.

Er ikkje lett og svare på om man kan delta på noe som ikke finnes ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Over 200 besøk er sikkert greit det,men vi er vel ikke mer en ca 50 stk i lokallaget.

Av disse vil eg si 20-25 er noe aktiv på forumet,så 16 stemmer er ikke så gale det.

Hvis dere i syret har lyst å sette opp noen alternative datoer for denne eventen, er det sikkert

lettere for fler å se om det evt passer. Er ikke mange helger igjen før jul.

Føler vi er litt på vei ned samme vei som sist og at det bare sklir ut i ingenting.

 

Enig med deg Robert.

Me får laga til ett forslag med f.eks Peppes dne og den datoen, for og så gå på byn eller noe etterpå!.

Er ikkje lett og svare på om man kan delta på noe som ikke finnes ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som jeg ser det, så spør jeg om HVA hver enkelt kunne tenke seg av de nevnte alternativene. Drit i datoen inntil videre.....:)

 

Blir nok knapt før Jul, men kan vel være greit med noe ut på nyåret?

Vi kan sette opp en dato før Jul også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn som jeg ser det, så spør jeg om HVA hver enkelt kunne tenke seg av de nevnte alternativene. Drit i datoen inntil videre.....:)

 

Blir nok knapt før Jul, men kan vel være greit med noe ut på nyåret?

Vi kan sette opp en dato før Jul også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.