Polerings kurs av Brynildsen Auto spa

Anbefalte innlegg

Noen som er klar for kurs med polering og vedlikehold av lakken på bilen? det blir andre helga i januar. 12 og 13 januar.

Det er plass til max 10 stk.

Prisen pr. person blir 2500kr.

 

Det vil bli gir kursbevis.

Det som blir gått igjennom er:

 

- Riktig vask av bil.

- Claying.

- Maskering av bil.

- Lakkdybdemåling.

- Bruk av lys.

- Bruk av polermaskin.

- Bruk av riktige pads og polermidler.

- Voksing og beskyttelse av lakk.

- Interiørrens.

- Skinnpleie.

- Dekk og felgpleie.

- Vinyl og plastbehandling.

- Våtsliping.

 

Kurset går over 2 dager fordelt på ca 16-18 timer, avhengig av hva deltagerne orker.

Her er insperasjon for dei som vil myse litt:)

 

Dei som alt er påmeldt er:

1. Martin Skår

2. Morten Skår

3. Kim Åmås

4.

5. Henrik Dypvik

6. Arnt-ivar Dyb

7. Jimmie Nygård

8. Knut Harald Roald

9. Stian Dyb-Sandnes

10.

 

 

FÅ plass igjen som derre ser! påmelding her eller PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at så mange har meldt seg på, men ettersom jeg forstår så er det noen som bortfaller fra denne lista?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at så mange har meldt seg på, men ettersom jeg forstår så er det noen som bortfaller fra denne lista?

 

Send en PM til Martin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da he ej oppdatert:) fortsatt 2 plasser igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite respons på ditte lokallage våra, ingen som intressera seg? alle som er påmeldt til no er sanne eg har snakket med direkte uten om forume her. er ikke lett å aragere noe når ingen gir lyd fra seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite respons på ditte lokallage våra, ingen som intressera seg? alle som er påmeldt til no er sanne eg har snakket med direkte uten om forume her. er ikke lett å aragere noe når ingen gir lyd fra seg

 

Burde jo ver interesse for å vedlikeholde lakken på bilen, så syns de e litt rart at de ikkje e fullt for lenge siden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gang jeg ser tråden! Men er ikke hjemme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite respons på ditte lokallage våra, ingen som intressera seg? alle som er påmeldt til no er sanne eg har snakket med direkte uten om forume her. er ikke lett å aragere noe når ingen gir lyd fra seg

 

Hei, jeg kan jo fortelle hvordan det er for meg da:)

 

Jeg er veeeldig interessert og har veldig lyst å bli med på dette kurset. Spesielt siden jeg nå nylig har begynt å investere i bedre utstyr til vask/polering/voksing og jeg har planer om å maskinpolere bilen til sommeren.

MEN, kona er fulltids-student, så økonomien er spesielt stram fremover (jeg har blant annet måttet avskilte og parkere 16V'en for et par år fremover)

Så det står kun på prisen, ikke at den er spesielt avskrekkende, men jeg kan rett og slett ikke ta meg råd til dette nå.

 

Jeg må også si at jeg synes det er et meget godt tiltak av lokallaget å arrangere et slikt kurs, det er bare å arrangere flere lignende ting i fremtiden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var kurset over og må sei eg er flau over hvordan eg har vasket og polert bil tidligere etter dette!:P Steike dyktig og hyggelig kar han Bernhard og anbefaler alle som er glad i bilen sin om å kontakte han om kurs eller å sette vekk bilen til han, makan til resultat skal en leite lenge etter!:) Kjempe fornøyd her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buda wash and shine no da ;) Kommer på hurtigkurs e!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig tilbakemelding Martin :)

Hyggelig å hilse på en så trivelig gjeng også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk før en meget hyggelig helg med mye nye kunnskaper! Eneste negative er vel at man ikke tør at dykka opp på treff i år uten blank bil. Får sjenke Bernhard med en helflaske så kanskje han ikke ser så godt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk før en meget hyggelig helg med mye nye kunnskaper! Eneste negative er vel at man ikke tør at dykka opp på treff i år uten blank bil. Får sjenke Bernhard med en helflaske så kanskje han ikke ser så godt:)

 

Takk det samme Jimmie..

Kjør på ang helflaske, når jeg da ser dobbelt så skal jeg tvinge deg til å polere begge bilene som jeg ser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.