Anbefalte innlegg

Noen som lakkerer og som har lyst til å hellakkere en bil?

Bilen er en golf 3 og skal bare lakkeres utvendig. Den har noen små rust flekker og bulker.

Eventuelt noen som vet om noen plasser på sørlandet hvor de ikke er så veldi gale på pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Erik!

Der har du endelig sost deg til å komme deg inn på forumet også. :)

 

Tror ikke det er noen i Agder Lokallag som Lakkerer noe særlig dessverre, men jeg vet det finnes lakkerer i Klubben. Kenneth Jensen f.eks. Men han bor på østlandet da.? Drammen om jeg ikke tar feil. Kanskje han kan hjelpe om du spør pent ;)

 

Ellers så er du hjertelig velkommen i klubben og på forumet.

Håper det kommer til nytte?

Hadde tenkt å kontakte deg for å høre om du ville være med på lokallagstreff i kveld, men glemte det helt. Sorry. Du får ta det igjen i Juni.

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Thor!

 

Ja nå har jeg endeli kommet meg inn :) hehe

Vet du eller noen andre om noen firma som lakkerer for en grei pris?

Kanskje best å ringe litt rundt å høre : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut noe fornuftig?

 

Er superinteressert i å finne en billig og bra lakkering ( ja, det går ann med begge deler) i byen. OG det i løpet av svært kort tid? Skal vi kjøre runden og ta en "samlebestilling"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvet om 2 plasser: Et som gjør d gganske billig og sannnsynligvis kjapt.tlf:91693994, men ikke alltid helt perfekt resultat, og et som gjør bra arbeid billig,men sansynligvis lang ventetid pga ferie o.ltlf:38280210

eneste bakdel er vel at det ligger ca7 og 8 mil fra kr.sand, på Byremo og Håverstad.

Ikke sikker på eksakte priser, men kan kanskje ver verdt en telefon..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er at det skal være "showfinish" på lakken..

 

Det er ikke alle som er like nøye på mva og det er jo hyggelig, men bilen må lakkes i boks.

 

Jeg får ta en runde og se hva som kan ordnes. Har to muligheter her i byen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.