Lokallagstreff Tirs 27/11 hos SBT tuning!

Anbefalte innlegg

Ingve har vært i kontakt med oss og tilbydt seg og stille verkstedet sitt til disposisjon for ett lokallagstreff.

Han kan vise litt hva han har og tilby og sine fasiliteter, i tillegg spanderer han Pizza på hele gjengen : rock :

 

Det tar ca 1 time og kjøre fra Bergen Sentrum og ut til Austrheim hvor han holder til så vi kan kjøre felles utover.

F.eks møtes i Åsane i Vågsbotnen kl 18:00 og kjørt samlet derfra.

 

Ingve vil sikkert fylle på med litt info selv i denne tråden på hva han har tenkt. :)

 

Hva sier folket? Blir morro dette for de som har anledning til og delta!

 

PS: Greitt om folk gir klar beskjed på om de kommer eller ikke så han vet hvor mye pizza som skal bestilles ;)

OG det er jo greitt og vite at det er 20% avslag på all Revotuning som Ingve forhandler nå frem til 15 januar ;)

 

Her er link med kjørerute fra Vågsbotnen i Åsane:

 

http://goo.gl/maps/kjtKs

 

Pr. 25.11 kl 21:30

Sikre deltagere:

- Ingve Storebø

- Ørjan Storebø

- Ole-Jørgen Frimann Nilsen

- Robert Nilsen

- Eirik Himle

- Fredrik Gjellestad

- Steffen Spjeld

- Christoffer Raa

- Odd Erik Hostad

- Andreas Gjerde

- Tommy Westervik

- Thomas Marshall

- Thomas Hårajuvet

- Stig

- Øyvind

- Bjørn-Tore Træen

- Kim Andre Nygard

- Johnny Andreassen

- Jan Patrick Samuelsen

 

 

Kanskje:

- Stian Kolås

- Vidar Matre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vil eg være med på, skulle egentlig ut der i helgen anyway:)

Glemte helt at bilen skulle på opplakkering hos møller.Leverte den idag, og den skal være ferdig på tirsdag så satser på og stille da.

Bra tiltak forresten!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, dette var interessant, hadde vært morro å vært med på. Men kommer hjem fra nordsjøden den dagen, lander vel på flesland i 7 tiden om eg ikkje tar heilt feil.

Men er det mulighet for litt oppgradering av motorstyringa der og da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingve har vært i kontakt med oss og tilbydt seg og stille verkstedet sitt til disposisjon for ett lokallagstreff.

Han kan vise litt hva han har og tilby og sine fasiliteter, i tillegg spanderer han Pizza på hele gjengen : rock :

 

Det tar ca 1 time og kjøre fra Bergen Sentrum og ut til Austrheim hvor han holder til så vi kan kjøre felles utover.

F.eks møtes i Åsane i Vågsbotnen kl 19.00 og kjørt samlet derfra.

 

Ingve vil sikkert fylle på med litt info selv i denne tråden på hva han har tenkt. :)

 

Hva sier folket? Blir morro dette for de som har anledning til og delta!

 

PS: Greitt om folk gir klar beskjed på om de kommer eller ikke så han vet hvor mye pizza som skal bestilles ;)

 

Kanonbra opplegg Ingve! Er desverre ute på jobb! Satse på det blir flere ganger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tanken var og vise litt ka me har og kor me e. Og snakke litt om ønsker og framtidsplaner ;) kanskje sparke litt dekk sånn som vanligt

Vist tiden strekker til er det muligt Sindre. Kommer litt an på kor mangen som kommer. Og tiden som vert tilovers.

Og vist me klarer og få ut litt ting på verkstede så er det vel plass til 4-6 biler under tak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra :D

Eg kommer ihvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende! Henger meg på jeg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller om jeg er kommet inn fra sjøen igjen til dess. Jeg kommer med oppdatering når jeg vet mere.

 

Spennende opplegg vertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller om jeg er kommet inn fra sjøen igjen til dess. Jeg kommer med oppdatering når jeg vet mere.

 

Spennende opplegg vertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak! Kanskje noen kunne lagt ut et kart og adresse? veldig vanskelig å orientere seg der ute :-).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak! Kanskje noen kunne lagt ut et kart og adresse? veldig vanskelig å orientere seg der ute :-).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg vært oppafor (på Radøy) så hadde jeg blitt med, men jeg får heller se om jeg kan ta en tur ifm juleferie på Radøy?

 

Ikke lange biten fra Sletta og ut der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg vært oppafor (på Radøy) så hadde jeg blitt med, men jeg får heller se om jeg kan ta en tur ifm juleferie på Radøy?

 

Ikke lange biten fra Sletta og ut der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde våre kjekt detta! Må prøva å ordna meg fri ser eg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde våre kjekt detta! Må prøva å ordna meg fri ser eg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak! Kanskje noen kunne lagt ut et kart og adresse? veldig vanskelig å orientere seg der ute :-).

 

Her er kjøreruta fra vågsbotnen:

 

http://goo.gl/maps/kjtKs

 

Synd eg ikke får vært med på dette :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak! Kanskje noen kunne lagt ut et kart og adresse? veldig vanskelig å orientere seg der ute :-).

 

Her er kjøreruta fra vågsbotnen:

 

http://goo.gl/maps/kjtKs

 

Synd eg ikke får vært med på dette :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja no kan ikkje Vidar kjøre feil fleire ganger Jon. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja no kan ikkje Vidar kjøre feil fleire ganger Jon. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det ikke bedre at vi møtes tidligere enn klokken 19 i Vågsbotnen ?? Blir så fort seint hvis ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.