Lokallagstreff Tirs 27/11 hos SBT tuning!

Anbefalte innlegg

Vi tar ihvertfall ikke via Lindås, den veien er like kjedelig som Bergen - Voss :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar ihvertfall ikke via Lindås, den veien er like kjedelig som Bergen - Voss :P

 

Heilt riktig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg haiker med nåken om eg er komt tilbake frå tysnes:p Nåken som trenge kartleser? Radøy er kjekkaste vegen å køyre;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan joine meg så kan vi kjøre på noter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger den røde sedanen jeg, men over Radøy??? Javel......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller ikkje. : nei : Lander på flesland i 18. tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger den røde sedanen jeg, men over Radøy??? Javel......

 

Har ikkje du luftunderstell Ole? Går fint da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller ikkje. : nei : Lander på flesland i 18. tiden.

 

Har god tid da Sindre, Er ikkje pizza før litt over kl2000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur de kan avskriva meg :\ No har høgsesongen for oss rørleggara begynnt å få løpetid. Får dessverre ikkje tid te detta treffet her heller :\ Men men, ekstra inntekt og nye deler til audien e ikkje å forakta :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bertel O. Steen fucka opp servicebilen so kom meg aldri til Tysnes. Plukker du meg opp i dag Christoffer? Du har vel tlf nr mitt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har god tid da Sindre, Er ikkje pizza før litt over kl2000

 

Fant ut at eg blir alt for seint heime om eg skal til Austrheim først og så til Kvinnherad. Skal på jobb i morgen.

Tar meg kansje ein tur opp til deg i Desember/Januar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg slenger meg med, får ikke middag her i heimen idag så da får dere fikse! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og Bjørn-Tore svinger utom en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg vettu. Ringer når det nærmer seg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da klarte møller å stikke kjepper i hjulene for meg. Kom for å hente bilen til avtalt tid, den var ikke klar. De fikk heller ikke ringt, så jeg fikk heldigvis sitte i masse unødig kø:) .

Ingve: ser om jeg får kommet utom deg i helgen en gang istedenfor, så du får sett de delene jeg hadde. Jeg gir deg en lyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje du luftunderstell Ole? Går fint da;)

 

Joda :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle ihopa! Blir kansje et par min for sen i vågsbotn... Måtte fylle litt lake :P... Men er på vei nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for turen :) Var kjekt dette :)

 

Andreas: Hva sa politiet? Søkte deg opp på gulesider med en gang jeg skjønte de var interessert i deg, men var 28 med samme navn, så ble vanskelig å finne riktige mens jeg kjørte......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8700 i bot sa dem! : D dem skulle ta deg og men du var heldig( du lå ikke helt riktig at dem hadde greit og startet gjennomsnittsmålingen sin), dem kalte deg så greit, "den litt høyere bilen"

 

ble en dyr pizzatur

men kom noe gått ut av det da! slo så hard nedi asfalten et par ganger med traversen at turbotrykksmåleren datt ut av luftedysen din, + at alle pærene som var gåen i instrumente kom plutselig tilbake : D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8700 i bot sa dem! : D dem skulle ta deg og men du var heldig( du lå ikke helt riktig at dem hadde greit og startet gjennomsnittsmålingen sin), dem kalte deg så greit, "den litt høyere bilen"

 

ble en dyr pizzatur

men kom noe gått ut av det da! slo så hard nedi asfalten et par ganger med traversen at turbotrykksmåleren datt ut av luftedysen din, + at alle pærene som var gåen i instrumente kom plutselig tilbake : D

 

 

Fytti helvete!!!! Spanderer en pils på deg engang :) Kjipe penger. Hvor sto de da? Jeg bremset ned siden jeg skulle av motorveien, det skulle jo du også, men du gjorde et annet valg.....Føler med deg, første heftige boten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sku av jeg og, tenkte jeg sku komme meg forbi lastebilen der, dem stoppet meg ikke før langt bort på minde, men hadde målt igjenom tunnelen etter fotoboksen : p

er bra det er lønn på fredag : )'

dyreste pizzaen jeg noen gang har spist!

 

første heftige boten ja, satser på siste og : p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff... jeg la meg inn i høyre felt med en gang jeg fikk den bak meg. Vurderte å blinke på dere, men turde ikke i tilfelle de hadde stoppet meg pga det :P

Hadde jo selvfølgelig ikke nummerene til noen av dere heller...

 

Men var en kjekk tur :) Takk for i dag folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor sto de da?

 

De stod ved påkjøringen fra bussterminalen i åsane, såg at de la seg på hjul med en gang så eg lå foran deg en stund for å holde igjen, var ikke sånn helt uten videre vi plutselig lunket avgårde:p Men måtte stoppe før fløyfjellstunellen for å slippe av Eirik... Var no lange blikk fra de når vi vrengte inn til siden ved busstoppet :P

 

(ellers kan det være triks å sjekke fjesboka ''kontroller Bergen'', ble annonsert der) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.