#76 Skrevet November 27, 2012 sku av jeg og, tenkte jeg sku komme meg forbi lastebilen der, dem stoppet meg ikke før langt bort på minde, men hadde målt igjenom tunnelen etter fotoboksen : per bra det er lønn på fredag : )' dyreste pizzaen jeg noen gang har spist! første heftige boten ja, satser på siste og : p Vi får satse på det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 28, 2012 Ble det noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 28, 2012 Synes Ingve og Ørjan fortjener litt skryt for at de inviterte hele gjengen med dekksparkere på pizza, brus, kaffi og pepperkaker Kjekt å skifte beite innimellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet November 28, 2012 Ble det noen bilder? Jeg hadde med meg kameraet, men glemte hele driten..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet November 28, 2012 Lol, synd jeg ikke kunne være med. satt hjemme med sykt barn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...