Selvvaskeanlegg i Mjøsa-området

Anbefalte innlegg

Tenkte å få ordna en liten oversikt over de mange vaskeanleggene som er rundt Mjøsa.

 

Oss medlemmer er jo opptatt av å holde bilene våres så rene som mulig. Og det er tider hvor vi ikke har mulighet til å stå ute på våres egen plass å vaske, så vi må ut for å finne en annen plass.

 

Her kan medlemmene forteller om de selvaskeanleggene som anbefales, og kanskje ikke fult så mye?

Fortell litt om kostnad, kvalitet, plass, service? og det som kan være kjekt å vite om den plassen.

 

Skriv hva/hvor plassen er/heter i tittelen eller i teksten, så det blir enklere for de andre å kanskje finne frem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vaskeannlegget på Lena er greit, det er selvvask og maskin der. Jeg har kun prøvd maskinvasken. Det er mange program og prisene er ikke høyere enn andre steder.

 

Selvvasken på mekonomenverkstedet i Kolbu er også oppgradert med ordentlig "skumpistol"

 

Statoil kallerud og mjøsstanda er vell midt på tre vil jeg si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil strandtorget har jo nytt selvvaskeanlegg som har mye forskjellig, høytrykksvask, børstevask, skumavfetting, avfetting, voks og tørkemuligheter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes i grunn selvasken på Reinsvoll er genial da du står inne i lokalet som er godt og varmt.

kanskje ikke det beste av produkter/funksjoner kanskje men for min del brukes bare vann og selvmedbragte produkter uansett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Lillehammer liker jeg best selvvaskeanlegget på Statoil smestadmoen. Der kan man stå inne. Og det er vel det jeg liker med det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poleringskongen i hunndalen har et fint opplegg med selvvask, du får ett kort du lader opp med ønsket beløp og ringer til porten så åpner den seg, 24/7.

bra trøkk i pistolene der, bra med + grader hele året og god plass! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaskehallen på jobben :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaskehallen på jobben :nana:

 

Ja, den er bra. Bare å ringe deg da skjønner jeg? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.