#1 Skrevet November 27, 2012 Heisann! Nyregistrert MK3-Eier fra Bodø her Jeg bare lurer på hvordan aktiviteten er blant klubbmedlemmene her, og om det skjer noe i lokalmiljøet ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2012 Ganske liten, altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2012 Jaa, ser noen har brukt å møttes på peppes avogtil Skulle gjerne fått opp aktiviteten litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2012 Stemmer at det har pleid å være samling på peppes siste søndag i mnd. Der er det de samme få som har pleid å møte opp gang etter gang. Har vært ytet ett lite ønske fra noen om å finne annet samlingssted, da man begynner å bli lei menyen på peppez.... Nå har det vært lite aktivitet i det siste, da de som pleier å prøve å få arrangert noe enten er lei av å aldri få noe respons, lei av å være den/de som bestandig må gjøre "alt", og mangem på respons/interesse fra medlemene... (i alle fall mi erfaring/mitt inntrykk) Så dere er hjertelig velkommen til å "kjøre på" med "aktiviteter" for medlemmene. Kanskje dere har bedre lykke enn andre (ref undertegnede)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2012 Skjønner.. Jeg har ikke kapasitet til å sparke opp et arrangement helt aleine, men jeg er mer enn gjerne med på oppmøte og arrangeringer av helgetrefninger, streetmeets, cruising, etc.. Så, dersom noen har like lyst som meg å sparke opp aktiviteten her, så kan du/dere sende meg en eller annen PM, så ser vi hva vi får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...