Hvordan er aktiviteten i Bodø/Omegn?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Nyregistrert MK3-Eier fra Bodø her :)

 

Jeg bare lurer på hvordan aktiviteten er blant klubbmedlemmene her, og om det skjer noe i lokalmiljøet ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaa, ser noen har brukt å møttes på peppes avogtil :) Skulle gjerne fått opp aktiviteten litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at det har pleid å være samling på peppes siste søndag i mnd.

Der er det de samme få som har pleid å møte opp gang etter gang. Har vært ytet ett lite ønske fra noen om å finne annet samlingssted, da man begynner å bli lei menyen på peppez.... :P

 

Nå har det vært lite aktivitet i det siste, da de som pleier å prøve å få arrangert noe enten er lei av å aldri få noe respons, lei av å være den/de som bestandig må gjøre "alt", og mangem på respons/interesse fra medlemene... (i alle fall mi erfaring/mitt inntrykk)

 

Så dere er hjertelig velkommen til å "kjøre på" med "aktiviteter" for medlemmene. Kanskje dere har bedre lykke enn andre (ref undertegnede)... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner..

 

Jeg har ikke kapasitet til å sparke opp et arrangement helt aleine, men jeg er mer enn gjerne med på oppmøte og arrangeringer av helgetrefninger, streetmeets, cruising, etc.. :)

 

Så, dersom noen har like lyst som meg å sparke opp aktiviteten her, så kan du/dere sende meg en eller annen PM, så ser vi hva vi får til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.