Anbefalte innlegg

Eg trenger ikke låne girkasse jekk lengre, da eg og en kompis var på vei til sotra i går for å skifte clutchen ville ikke clutchen lengre.

Det som mest sansylig har skjedd er att clutchplaten har blitt så tynslitt att restene av den har hoppet av og det har blitt metall mot metall med svinghjulet og clutchen.

Dette blei så varmt veldig fort siden dette hente i 80sonen på vei mot sotra att det begynte og brenne.

 

Men etter som uhellet allerede var hendt kunne det ikke gått bedre. vi fikk slengt oss ut på veiskulderen og trodde med det første det ikke var noe gale. helt til da min kompiss såg att det tøyt ut røyk i fra panseret. da sparng vi til og åpnet panseret, der sto flammene opp. Eg viste eg hadde brannslukker i bilen så eg sprang og hentet det og vi fikk slukket brannen på veldig kort tid.

 

Eg sier bare tusen takk til Erlend som er kompissen som var med for å bytte clutch for gjempe god hjemp og snartenking når det hjalt.

Og tusen takk til Johannes som ville låne oss girkasse jekk.

Og tusen takk til Andre som ville låne oss bukken sin.

 

Skal se på skadene i dag, og kommer til og gi referat inn her på forumet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

jeg har :) Kontakt meg på 93 09 42 33

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var triste nyheter! :-(

 

Eg e med på en skikkelig dugnadsinnsats for å få bilen opp å gå igjen ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var triste nyheter! :-(

 

Eg e med på en skikkelig dugnadsinnsats for å få bilen opp å gå igjen ;-)

 

 

tusen takk for det Eirik ;) skal finne ut ka som trengs no. så begynner det forhåpentligvis med mekking.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda...kjedelig sak. Når det har vært såpass varmt der så bør du sjekke om simmeringen på veiva er like hel. Siden du allikevel skal ned med alt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.