Noen som har skiltplater til plastskilt.

Anbefalte innlegg

Har skjønt det slik at disse er gått ut av produksjon, er det noen som har noen hele og pene skiltplater til plastskilt som de ikke har bruk for? :)

 

Mvh.:

Alf-Einar Moltubakk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plast skiltene mine passer i skiltplatene til alu skiltene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plast skiltene mine passer i skiltplatene til alu skiltene

 

Ok? Hvorfor har de laget forskjellige plater da?

Men flott, dersom de skal passe så kan jeg prøve skiltene på en bil med alu-skilter.

Passer de så kjøper jeg bare ett sett med vanlige plater :)

 

Takk for tips! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltholdere som leveres i dag skal passe både alu- og plastskilter.

 

Unntaket kan være dersom noen sitter på veldig gamle skiltholdere. Men de skal hete Dual (står stanset inn midt på skiltholderen) de som er til begge typer. :)

 

http://www.tele-trading.no/produkter/skiltholder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel de "urgamle" metall skiltene det ikke produseres holdere til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltholdere som leveres i dag skal passe både alu- og plastskilter.

 

Unntaket kan være dersom noen sitter på veldig gamle skiltholdere. Men de skal hete Dual (står stanset inn midt på skiltholderen) de som er til begge typer. :)

 

http://www.tele-trading.no/produkter/skiltholder

 

Ok, for de jeg kjøpte nylig til min egen bil gjennom lokallaget er Klipp TOP II.

Har klubben både DUAL og TOP II med klubbtekst på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, Top II skal også passe mener jeg. De har en liten plastfjær i rammen som presser skiltene på plass. II betyr at de passer til begge skilttyper om jeg ikke husker feil. Men mulig jeg tar feil her altså. Vet ihvertfall at DUAL er til begge :)

 

Stemmer, skiltrammer er kun for 52cm skiltbredde. Du KAN benytte de gamle skiltene i disse, da de passer i høyden men det var jo varierende bredde på de gamle stålskiltene så man vil få glipper på begge sider. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.