Noen som kan gi meg en hjelpende hånd i Lillehammer?

Anbefalte innlegg

Da har det seg sånn at jeg er midlertidig strandet i lillehammer da noe er feil med vindusheisen i fører døren. Heisen funker enda men jeg mistenker at vinduet har hoppet ut av klampene. Så jeg har nå vært rundt på så å si alle bensinstasjonene i lillehammer men ingen har torx bits som jeg trenger for å skru av dørpanelet, tipper det er t25. Er det noen som har mulighet til å låne bort det i en liten periode? I så fall er jeg utrolig takknemlig ettersom jeg gjerne skulle ha kommet meg til skedsmo iløpet av kvelden. Nr mitt er 90751476 om noen vil/kan hjelpe en desperat kar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vinduet falt helt ned? Prøv å få det opp igjen med tape, så kan du feste det med tape slik at du får kjørt hjem.

 

Tipper det er wiren som har røket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vinduet falt helt ned? Prøv å få det opp igjen med tape, så kan du feste det med tape slik at du får kjørt hjem.

 

Tipper det er wiren som har røket.

 

Vinduet er helt nede i døra, så får ikke tak i det desverre. Godt mulig det, hadde problemer med passasjer vinduet i sommer hvor wiren var dratt inn i spolen som sitter på motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg med hjelp fra Brage fått ordnet en midlertidig løsning på det.

 

Så en utrolig stor takk til han for å ta seg tid, ta med seg verktøy og som lot meg stå inne på jobben hans mens jeg holdt på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo ikke la deg kjøre med åpen rute i dette været!

Bare hyggelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er de to klemmene som holder vinduet til heisen som enten har knekt eller att vinduet glapp opp, skjedde med min Bora på tur hjem fra Gjøvik -.- Bare å vaske de klemme og skru det sammen igjen, hvis du har plastklemmer så er de sikkert knekt og du kan gjøre forbedrede versjoner på møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.