Vestfold:Hva syntes dere som kjenner bilen?

Anbefalte innlegg

Når jeg nå fant litt styling fra Zender til Petter ramlet jeg over noe arti til Poloen. Har jo store planer om å sveise badlook og har hatt litt lyst på luftinntak, selv om det er litt rart på en 1,6.......men....sveisinga og tinninga kan bli mislykka...dette panseret har ferdig luftinntak og badlook,blir dette overkill? Har ikke sett noen andre i Norge med dette så det er jo også en grunn til at dette er litt rått....

Gi meg meningene deres!!!!!

panser polo fra zender.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar glass lyktene så bra ut de : rolleyes Ta heller de enn EVO inntaket : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha Angel eyes chrom....ikke disse....men jeg visste du ikke ville like inntaket mr antiplÆstikk...:P

 

Har sendt mail om pris.....skal jo bet 2500 for sveis og tinning og får jeg solgt litt andre deler jeg ikke trenger har jeg kjapt 4500til panser....så jeg er spent på panserprisen her........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre meninger om dette panseret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Panseret var kult det, men det er som du sier i første tråd, det blir "over kill" på 1,6. Om du monterer det, ville jeg hatt så tett/mørkt gitter at man ikke har mulighet til å se hvilken motor som sitter under!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du monterer det, ville jeg hatt så tett/mørkt gitter at man ikke har mulighet til å se hvilken motor som sitter under!

 

 

Helt klart! Burde hatt lik som Kamei, men her må jeg ha et tett et ja..det er helt klart......

Takk for innspill!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker plastikk, og panseret var kult det... men litt mye luftinntak... eller kansje feil luftinntak... ble liksom litt mye hull der synes jeg... Men jeg er nå litt sær :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er litt "feil", men siden det ikke stikker opp av panseret så blir størrelsen ikke så voldsom liksom...Har lyst på luftinntak, men sånne andre blir så påklistra....Men men...vi får se på prisen først.....men blir vel muligens den eneste Poloen i landet med et slikt da.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du skal gå for et skikkelig 'scoop' i stedet, jeg Thomas! et sånt som stikker littegrann over taket på bilen! :D

osfn04bob.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He ha ha...eh?

Vil veldig gjerne ha din seriøse mening!!!!

Tror jeg ender opp på rundt 5300 ferdig levert i Skien......hm......

Men er herved (fra idag) arbeidsledig fra 30. juni så jeg vet ikke nå hva jeg kan bruke gronkene mine på.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

edit : slettet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He ha ha...eh?

Vil veldig gjerne ha din seriøse mening!!!!

Tror jeg ender opp på rundt 5300 ferdig levert i Skien......hm......

Men er herved (fra idag) arbeidsledig fra 30. juni så jeg vet ikke nå hva jeg kan bruke gronkene mine på.......

 

 

Okei, da! Fra en oppsagt mann til en annen; jeg synes igrunn det polo-panseret er lite nok som det er, om du ikke skal hive inn et svært Evo-høl på det også.

Gå for kun badlook, jeg synes et oppstykket panser er med på å gjøre bilen høyere! Til nød et Naca-luftinntak eller to, evt. med gitter selv om det ødelegger effekten..

 

Og mens jeg er i gang: Angeleyes er litt kult, men hører ufravikelig til kun på kebab-traller.. Styr unna! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, da! Fra en oppsagt mann til en annen; jeg synes igrunn det polo-panseret er lite nok som det er, om du ikke skal hive inn et svært Evo-høl på det også.

Gå for kun badlook, jeg synes et oppstykket panser er med på å gjøre bilen høyere! Til nød et Naca-luftinntak eller to, evt. med gitter selv om det ødelegger effekten..

 

Og mens jeg er i gang: Angeleyes er litt kult, men hører ufravikelig til kun på kebab-traller.. Styr unna! ;)

 

Hva er Naca luftinntak?

 

Og angelseyes blir det nok selv om mange Vestfoldinger ikke liker det så godt........Vi får se...........

 

Har tenkt samme tanken om panserets størrelse, men dette inntaket stikker ikke opp, derfor syntes jeg ikke det blir så stort.....og jeg begynner å tvile litt på om han fyren klarer å lage badlooken bra nok.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde fryktelig lyst på dette panseret, men så viser det seg at det er ingen dreneringsløsning på luftinntaket så vannet renner ned i motoren. Og siden dette er en bil som er ute i regnevær så blir det ikke noe av desverre. Så da blir det sveising..............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.