Anbefalte innlegg

Stas felger! har sett på dem på finn men usikker på om det er plass på min 2011 audi a4 b8 blir littfår lav et tipper jeg eller hvet du om disse kan gå på den uten at felgen stikker mye utafor ? Må ratt borre opp sentret fra 57,1 til 66,6 også i tilfellet ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stas felger! har sett på dem på finn men usikker på om det er plass på min 2011 audi a4 b8 blir littfår lav et tipper jeg eller hvet du om disse kan gå på den uten at felgen stikker mye utafor ? Må ratt borre opp sentret fra 57,1 til 66,6 også i tilfellet ? :)

Takk for det :)

 

Er ikke helt sikker på om det går, men mente jeg så bilde av en på nettet med noenlunde ganske like specs.

Navhullet er nok 57,1 på denne ja dessverre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nåkk undersøke litt da men dette hadde hvert gromt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette hadde vært veldig tøft på en B8 ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner ikke ut stort om dette kan gå på min a4 b8 så hvis du/noen finner ut noe eller har erfaring med plass på disse bilene hadde det hvert flott å fått vite :) er intresert hvertfall hvis det ikke er no problem å få på med den ETn og at det ikke er no problem og borre opp disse til 66,6 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine er 9,5 ET40, og det går bare akkurat bak, foran brukte jeg 9,5 ET43, og det subbet såvidt ved sving, så ET30 vil bli litt i breieste laget tror je desverre,

riktignok smalere dekk på disse enn på mine, så går jo på, men vil ikke bli så bra med mye senk tror je. men drit tøffe felger :D

kom en dag, så tester du på mine å ser åssen de bygger,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine er 9,5 ET40, og det går bare akkurat bak, foran brukte jeg 9,5 ET43, og det subbet såvidt ved sving, så ET30 vil bli litt i breieste laget tror je desverre,

riktignok smalere dekk på disse enn på mine, så går jo på, men vil ikke bli så bra med mye senk tror je. men drit tøffe felger :D

kom en dag, så tester du på mine å ser åssen de bygger,

 

regner med de blir byggen for langt ut ja, men så såg jeg en b8 med et 25 og 9,5 å det var ørlitt utafårskjermkanten så da trodde jeg at det kanskje ikke var så ille ;) kan komme en dag å se åssen det sitter med 9,5 et40 da ja :) men ser ikke helt plassen med høyden på bilen min da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute å så litt på hjula idag, og det er ikke slike "utfresinger" på baksiden av felgen, så å borre disse opp, tror jeg skal gå greit :)

Må måle litt mer nøyaktig for å være helt sikker.

 

Ang passform på B8, se innlegg #26 i denne tråden: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/350903-The-ultimate-B8-S4-A4-wheel-fitment-discussion

9,5 med ET33, så mine er 3mm lenger ut bare, og såpass må det jo være :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært perfekt med disse på min a6 ! Bare synd økonomien er hardt belastet av julehandelen :( hmm.. Hva kan disse gå for isåfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, skjønner så altfor godt hva du mener ;)

Er egentlig ikke så interessert i å gå noe ned i pris, da jeg allerede har slått av en god del, og de såvidt er brukt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute å så litt på hjula idag, og det er ikke slike "utfresinger" på baksiden av felgen, så å borre disse opp, tror jeg skal gå greit :)

Må måle litt mer nøyaktig for å være helt sikker.

 

Ang passform på B8, se innlegg #26 i denne tråden: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/350903-The-ultimate-B8-S4-A4-wheel-fitment-discussion

9,5 med ET33, så mine er 3mm lenger ut bare, og såpass må det jo være :P

 

 

det der så da ikke så ille ut men usikker på å mye plass det blir når den skal laft ;) nå på vinterfelga har jeg 9x19 ET33 og synes det bygger mye ut og da blir det jo ca 1cm lenger ut de blir byggen men felgene kryper litt inn når den blir senk også så får måle å se litt på bilen min :) men dette vurderes sterkt så du får måle om det går å borre men det er sikkertikkeno problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selger du felgene uten dekk foresten ? får jeg må heller gå får 30 profil på dekkene tror jeg :)

 

og hva tenker du deg da i tilfelle for felgene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil helst selge de komplett med dekkene...

Om ikke du kjenner noen som er ute etter dekk da? Vil helst vite at jeg kan bli kvitt dekkene først :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil helst selge de komplett med dekkene...

Om ikke du kjenner noen som er ute etter dekk da? Vil helst vite at jeg kan bli kvitt dekkene først :)

 

kjønner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.