Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor det er gode plasser for litt quattro-morro?:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du føler deg komfortabel med å gjøre slikt etter veien er Minneåsen (veien mellom Hurdal og Minnesund) et naturlig førstevalg:). Hurdal er vel i det store og hele meget godt egnet med sine snø- og isdekte veier stort sett hele vinteren igjennom:).

 

Hva man enn gjør og ikke gjør, så kjør med måte og begrens deg litt mtp. hvor mange repetisjoner man kjører på ett sted. Sistnevnte er noe som en del den trykte pressen omtaler som rånere ikke alltid behersker så godt;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig ute etter store åpne plasser.

 

Fant en meget god plass ved parkering til Romerikskirken, rett ovenfor på høyden ved Esso Olavsgaard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

XXL bygget på Jessheim kanskje?

Var en del streetmeets der tidligere og ganske grei plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og også kameraovervåket.. :)

 

Hvilken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og også kameraovervåket.. :)

 

Haha, har de satt opp kameraer der nå ja :P

 

 

Hellerudsletta er alltid en mulighet, enten øvre eller nedre feltet.

Parkeringsplassen til Maxbo Hvam (Nokas er innom i ny og ne).

Den lange strekka på Gardermoen Raceway var åpen tidligere, vet ikke hvordan det er der nå.

Industriområdet på Heia (Fetsund) var tidligere populært.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maridalen, Sørkedalen, Lommedalen er det jo også fine plasser:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lommedalen er egentlig knall! Stor plass ikke så langt inn der på venstre side:)og helt innerst er det en stor plass:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bunn av Kirkerudbakken skal være greit ifølge en på jobb når han hadde en 80 1.8q til lån :P

 

Ellers så reiser vel mange oppover mot Tryvann ol?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt dårlig følelse ang tryvann, der har purken dratt inn en del førerkort:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tryvann ville jeg holdt meg unna, møtt politiet der MANGE ganger... Også sivilbiler der oppe. Maridalen/Lommedalen har jeg aldri møtt purken :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff da, dette ekke helt lov da:p

 

men maridalen er knall syns jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

XXL på Jessheim. De tillot organiserte Streetmeets der før, for da ble det ryddet og sånn men så begynte folk å ta seg til rette og hadde treff der hver helg til slutt hvorpå det lå igjen søppel og knuste flasker og da sa de stopp. Da det fortsatte satte de opp kameraer der i fjor. Ble sagt at noen fikk trøbbel med øvrigheta etter det pga opptak. Så like greit å holde seg unna :)

 

Er nok av andre plasser :) Hurdalsruta som nevnt over her var det ihvertfall livat på i går hehe

 

Tryvann er blitt skummelt ja, Trafikkseksjonen i Oslopolitiet er veldig klar over at det herjes der og er der ofte, særlig med sivil bil ja. Da har de alt på video.

 

Hold dere til bygda, det er nok bedre! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammleveien over til hadeland er jo også en klassiker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra litt ovenfor Skrukkelia og opp til Lygna. Eller Minneåsen ja. Kjører der året rundt. På vinteren sladding og på sommeren på tid.

XXL har flytta. Nå er det Kuhne og Nagel som er der. De låser vel porten? Men lenger inne rundt Marine Harvest og sånt går det fint å ligge veldig breit langt og lenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lommedalen er ganske bra, men er ikke så mange veier å kjøre så man kan fort gå lei. men morro å leke seg oppi der, selv for meg med forhjulstrekk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekke til skilta og dra på tryvann... vis snuten kommer så kjører du i full fart nedover slalombakkene, og håper snuten ikke står der når du kommer ut av skogen:p

 

Quattro! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringa til varemessa(lillestrøm) funker bra :)

 

Ville holdt meg til den som er på andre siden av veien i retning Fetsund. Trailerparkering med god plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.