#26 Skrevet Desember 31, 2012 Flott. men hva er forskjellen på de til 3500 og de til 700kr ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 31, 2012 h-profil rådene er kraftigere og stempla står på dei andre er orginale med forsterka bolter, uten stempler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 31, 2012 Ok. er selvfølgelig H-profil råder jeg er ute etter. men 3500kr er minstepris eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 31, 2012 Er 034 girfestene med bolter osv? 600inkl frakt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 31, 2012 (endret) Er 034 girfestene med bolter osv? 600inkl frakt ? har senterboltene, usikkert på dei små, 700,- inkl frakt for begge,er ikkje brukt har alle skruene http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-transmission-differential-mounts-early-audi-motorsport-spec-p-433.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 31, 2012 Ok. er selvfølgelig H-profil råder jeg er ute etter. men 3500kr er minstepris eller? eg syns 3500 er ein god pris med stempler og råder, kan eventuelt spandere frakta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 31, 2012 Okay, det er greit. Tar de jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 31, 2012 Okay, det er greit. Tar de jeg! ok det er notert,send adresse på pm du. Litt forandringer angåande rådene med stempler,eg fant noe blå farge på en råde så det det blir evntuelt solgt til 4 syl prosjekt, har flere råder men dei har for stor vekt differanse(28gr) så da kan stempla selgast uten om, 5 stk neddreia orginale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 31, 2012 Javelja. i utgangspuntet råder jeg trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 31, 2012 ja ser den , beklager det men eg vil ikkje sende deg noe som eg sjølv ikkje ville montert,synd eg ikkje såg det før da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 31, 2012 Bra d selvsagt for lete videre. må finne noe med grei pris. da jeg ikke kan bruke for mye på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 2, 2013 Då fekk eg svar frå KM cams på den mekaniske toppen lenger oppe her: Hei De er på 280° / 10.5mm løft. Kammene holder til mye hk. Men kommer an på instillingen av kammene. Har du justerbare drev og hiddensprut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 8, 2013 Då er lista på toppen oppdatert og alt solgt er tatt vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 14, 2013 fortsatt mykje greier liggandes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 22, 2013 oppdatert lista 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 29, 2013 oppdatert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 30, 2013 Funker klimadisplay som det skal? Solgt felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 30, 2013 Funker klimadisplay som det skal?Solgt felgene? felgene ligger her enda ja, displayet har eg aldri brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 30, 2013 Pris på alu svinghulet av aluminium? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 30, 2013 Pris på alu svinghulet av aluminium? hei , det solgte eg i går, teksten øverst er oppdatert og riktig, her er noen bilder av ting som er solgt ,skal sjå om det går å ta vekk dei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 30, 2013 skyline r34 gtt kassa ligger her enda, kan evnt byttes i 6trinns audi kasse,differ,akslinger osv Kassa er frå en neo med pull type clutch kjøpt med TRS og ikkje blitt brukt etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...