Anbefalte innlegg

Originale Audi kvalitetsfelger med dekk selges.

 

Audi Rotor Silver

 

Felg: 21x9", ET35, 5-112, 66,6mm

Delenr. 4H0601025 AC/AD

 

Dekk: 255/30-21 Falken FK452

 

Helt uten skader, og med minimal slitasje på dekkene.

Kjøpt nytt i mai 2012.

 

Har stått på 2012 Audi A6, men passer flere nyere Audi/VW (også eldre ved bruk av sentrerings-ring).

Nypris hos Møller bil er ca 9900,-/pr felg + dekk.

 

Senterdeksel og helt nye "kopper" over boltene følger med.

 

Ta kontakt ved spørsmål.

 

SOLGT

 

KGrHqNHJBsE7yp0EOW-BPDGYNpEbw60_12.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til med salget, elsker de hjula. Nevner dem for alle jeg vet om som skal ha hjul til A6 etc. Men alle snakker om 10,5x20 med 255/gubbe/20 dessverre, i beste fall halvkult i forhold, men det finner de ut selv etterhvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå følte jeg meg truffer her, Runar:p Disse hjula er knall, og passer perfekt på A6 4F og 4G! Innsett at 20" blir for smått på A6..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til med salget, elsker de hjula. Nevner dem for alle jeg vet om som skal ha hjul til A6 etc. Men alle snakker om 10,5x20 med 255/gubbe/20 dessverre, i beste fall halvkult i forhold, men det finner de ut selv etterhvert :)

 

Veldig hyggelig! :)

Har fått med meg det samme, men det må finnes flere som deg og meg, og da blir de nok solgt. Utvalget 21" (utenom til suv) er begrenset, og jeg tror dette er en god deal. Har en som mailer litt etter annonsen på finn, så får se hva som skjer. Enda en stund til sesongen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå følte jeg meg truffer her, Runar:p Disse hjula er knall, og passer perfekt på A6 4F og 4G! Innsett at 20" blir for smått på A6..

 

Disse tar seg meget bra ut på A6 4G, hvis du liker OEM-looken. Faktisk litt konkav også, hvis du ser godt etter :)

 

IMG_2295_zps1fdc8945.jpg

IMG_2296_zpsfd5c1686.jpg

IMG_2297_zpsba35ede9.jpg

IMG_2307.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump...

 

Ny pris :)27 000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir dette salget 1 uke til, til 10. mars, før jeg beholder hjulene selv.

 

Siste dans - siste sjans :)

 

SOLGT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.