Anbefalte innlegg

Heisann jeg komm over noen 15x6,5 felger med 70% rabatt som kunne passet bra som vinter felger på jetta'n

Men de er tilgjengelig i et 18 og 35.

Så jeg lurer på på om det vil passe da jeg ikke aner hva et skal være på disse bilene, evt hva som blir det som passer best. Den skal få senk til våren men ikke slammed.. Bruksbil :)

 

Evt hva som er og anbefale av dekkdim på de felgene med tanke på pris og grep.

 

Takk

Daniel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke 185/55-15 Golf 3 dekkprofil?

 

Jeg har kjørt 7,5 x 15 ET25 på min med 195/50-15 dekk, og der kunne jeg gjerne hatt 10mm lengre ut bak.

På Eibach senkefjærer var dette nada problem. ET35 er sikkert etter boka, men mulig ET18 hadde sett vel så bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det Ola, skal nok være mer en nok av plass uansett.

Men viser seg dessverre at felgene er utsolgt å tas ikke inn på lager igjen med det første :(

var 70% avslag på Dekk4.no for de her hvite "rally" felgene. Men jaja, får vel se etter noe brukt da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke 185/55-15 Golf 3 dekkprofil?

 

Alle golfer fra 1 til 3 (1974-1997) har samme hjulstørrelse. Så ja. Det er Golf 3 hjul. Men også Golf 2 hjul. Og Golf 1 hjul for den sakens skyld. De passer uansett perfekt på Jetta 2.

 

195/50-15 er like store. Perfekt til sommerdekk. Men utvalget i vinterdekk er dårligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.