Fototreff - Fornebu/Snarøya søndag 19 mai 2013

Anbefalte innlegg

Siden vi er ganske mange som liker å ta bilder, og har det som hobby kunne det kanskje være interesse å samles en dag for å ta bilder, utveksle ideer og kunnskaper sammen!

 

Gamle Fornebu og Snarøya har mange gode og stilige locations, og nok av plass til alle. De av dere som har vært der ute og sett bilder derfra skjønner hva jeg mener! Og det er sentralt og lett å finne for de som ikke er så kjent her omkring.

 

Det er flere parkområder, flere gode veier å ta kjørebilder på, P-hus og ikke minst bygninger som er stilige der ute hvor det meste er nytt.

 

Plan:

 

Møtested: Telenor Arena (Widerøeveien 1, 1360 Fornebu) på Østsiden som blir mot veien.

Dato: Søndag 19 mai

Tidspunkt: 12:00 og så lenge vi orker

 

Tanken er også å få med ett par av de litt bedre fotografene i miljøet, kanskje Hr. Næss blir med? :) F.eks. Henrik Oulie som jeg kjenner.

Kan også få med en modell om noen ønsker dette, en diskret sådann, ikke noe "wannabe glamtrash" men ei søt jente.

 

VI TAR SÅ KLART FORBEHOLD OM VÆR OG AT DETTE IKKE KOLLIDERER MED NOE ANNET TREFF I VACN REGI!

 

Dette er noe jeg tråkker i sammen etter å ha sett interessen her inne :) Så kom gjerne med tanker og innspill!

 

Skriv gjerne i denne tråden dersom du kommer, den infoen under her:

 

Navn:

Biltype:

Kamera:

Erfaring: (ny, amatør, proff)

Bilde av bil:

 

Håper så mange som mulig henger seg på! Er så klart mulig for andre som bare vil komme å se og lære, å komme også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres ut som noe for meg!! Så sant jeg er ledig den datoen, fått bikkje pass og om fruen vil være med, så kommer jeg garantert! :) Var veldig aktiv fotograf før, men så dabbet det av en peroide, men prøver å få tilbake den gode inspirasjonen! :)

 

Navn; Espen Simonsen

 

Biltype; VW Golf MK6

 

Kamera; Canon EOS 450D (Greit nybynner kamera)

 

Erfaring; Amatør vil jeg si! :)

 

Bildet av bil®;

 

Siste bildet som jeg tok av Golfen (Beklager dårlig oppløsning, men tror det er slettet fra hardisken, så da må det lastet via nettet)

429906_483323251687652_174033981_n.jpg

 

Også et par andre som jeg tok av en kompis X-Rocco! :)

35945_146288142057833_6494208_n.jpg

 

59518_151706114849369_4744312_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott initiativ Per, og i veldig god tid, noe som er ypperlig :)

 

Jeg holder av denne dagen til dette, helt klart!

 

Navn: Christoffer Johansen

Biltype: Audi A3 8P2

Kamera: Canon EOS 400D

Erfaring: Amatør

Bilde av bil:

 

Bildene har vært redigert.

Bilen min

8031153339_4e24a2558f_z.jpg

Audi A3 by ChristofferJohansen, on Flickr

 

7936693404_b567c05e50_z.jpg

Audi A3 by ChristofferJohansen, on Flickr

 

Bilder av A4 til Christian Nordmann her på forumet.

8055076136_3c838e65f2_z.jpg

by ChristofferJohansen, on Flickr

 

8031148192_62e04e07f2_z.jpg

by ChristofferJohansen, on Flickr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 mai er du i østerike Per! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare de kule som skal dit, vi fotonærdene blir hjemme og kan leve som konger her mens kattene er borte fra festbordet ;)

 

Vet dette kolliderer med Wørtersjø treffet, men datoen kan uansett endres om det skulle være nødvendig. Og selv om JEG har satt opp eventet, kan nok de fremmøtte klare dette uten meg hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

værste jeg har hørt! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer om det blir flyttet på til etter Wørtersjø :)

 

Navn:Harald Bäckmark

Biltype: Audi A3 SB

Kamera: Canon 550D

Erfaring: amatør

Bilde av bil:

IMG_4699.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

værste jeg har hørt! :o

 

Det tviler jeg noe hinsides sterkt på! :P

 

Som sagt, jeg setter i gang dette, og setter en dato så folk har dette å forholde seg til om interessen er der. Om jeg er på Fornebu eller ser på dere som ligger dødrukne under bordet i Wörthersee gjenstår å finne ut av ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, skal vi være greie med en gang og sette dette til 19 mai? Da er vel alle hjemme fra AUS? Forhåpentligvis.. haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er 19 mai satt som dato :) Blir vel greiest sånn. Så får vi håpe det ikke kolliderer med noen andre kommende treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en bil dere kan øve på???

Interessant?

Så kan jeg lære litt av dette også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er tanken, kom med den bilen du vil. Så kan du og andre ta de bildene man vil av de bilene man vil. :) Derfor vi samles en helg gjeng for å nyte godt av hverandres biler, ideer og kunnskaper. Får vi med ett par proffer også som kan hjelpe og guide. Har ett par bekjente som driver med foto som jeg skal få med meg tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper så mange som mulig blir med, og vi har jo egentlig en halv-proff med oss allerede (Harald Backmark)! Veldig gøy å lære metoder og forskjellige tips av de som virkelig kan dette, så håper derfor vi får med sånne som Wethammer og Næss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det hadde vært helt tipp topp det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg sikte inn søndag 19. mai i kalenderen.

Møtested (på selve Fornebu?) og tidspunkt kommer det nærmere info om regner jeg med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt står i første post Tommy :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt står i første post Tommy :)

 

Ehhh.... He he :o My bad! Det første man blir blind på er øynene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere etterlyser ei jente som modell?

Min samboer har stått som modell for klær tidligere og melder seg frivillig. Hun er også fotointeressert.

Nei, hun er ikke "Glamtrash wannabe".

Hun skal også bli medlem i klubben så snart hun har kjøpt seg bil. Holder på med lappen ;)

 

Kan sende deg bilde på PM Per om du var seriøs....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har flere jeg men kjempefint om hun er med dersom noen vil ha en "babe" med i bildet :) Helt supert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har flere jeg men kjempefint om hun er med dersom noen vil ha en "babe" med i bildet :) Helt supert!

 

Jeg tar henne med, så får vi se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, skal vi være greie med en gang og sette dette til 19 mai? Da er vel alle hjemme fra AUS?

Litt kjett å sitte i Australia dersom man håper å se alle grombilene i Wörthersee (AT). :nana:

 

Mange fra Asker og Bærum som har tenkt seg på dette greiene eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AUS = Austria :) Var sånn før ihvertfall :P AT AUS ÆV AU.. Östereich :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært gøy dette:) Får bare se om bilen er verdt å ta bilde av på den tiden..

 

Har Nikon D60 og er amatør:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.